XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Мета курсу «Хмарні обчислення»

Метою курсу є: отримання теоретичних знань і практичних навичок  пов’язаних з технологіями хмарних обчислень.

Курс присвячений вивченню базових відомостей про появу, розвиток і використання технологій хмарних обчислень. Студенти знайомляться з моделями розгортання хмар, основними моделями надання послуг хмарних обчислень.

Розглядаються основні характеристики технологій хмарних обчислень; основні відмінності від рішень на основі серверних технологій; переваги та ризики, пов'язані з використанням технологій хмарних обчислень, а також передумови по переходу на «хмарну» інфраструктуру та використання «хмарних» сервісів.

В процесі навчання студентам надається можливість ознайомитись з існуючими рішеннями на основі технологій хмарних обчислень, а також з рішеннями основних постачальників «хмарних» платформ. Окрема увага приділена хмарним технологіям компанії Hewlett-Packard.

Розглядається структура сервісів: компоненти і способи взаємодії цих компонентів, переваги та недоліки платформ. Вивчаються кращі практики щодо зменшення основних ризиків пов'язаних із застосуванням «хмарних» обчислень, ліцензуванням та сертифікацією «хмарних» сервісів.

По закінченню навчання студент повинен знати:

основні поняття і термінологію технологій хмарних обчислень;

сфери застосування хмарних технологій;

основні принципи хмарних обчислень, принципи та методи розробки додатків для хмарних систем з використанням різних платформ;

інфраструктуру хмарних обчислень;

питання безпеки, масштабування, розгортання, резервного копіювання в контексті хмарної інфраструктури;користуватися прийомами хмарного програмування;

оцінювати можливі ризики використання хмарних технологій;вибирати оптимальну стратегію переходу на хмарні технології.

Переглядів: 3 834