XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Практична підготовка студентів кафедри

52% занять навчального процесу студентів кафедри складають практичні заняття. Таке відсоткове співвідношення зумовлене нагальною необхідністю уміти застосовувати сучасним фахівцем теоретичні знання на практиці. І саме практичні заняття як вид навчальної роботи, під час якої викладач організовує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни та формує вміння і навички їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання студентами відповідно до сформульованих завдань, сприяють виконанню цих завдань. Адже основна дидактична мета практичного заняття – практичне застосування сформованих раніше вмінь та навичок, узагальнення та систематизація теоретичних знань, засвоєння елементарних методів дослідницької роботи, застосування отриманих знань на практиці, що так необхідно для сучасного ринку праці.

Завдання практичного заняття передбачають: набуття вмінь застосування теоретичних знань на практиці; підготовку студентів до майбутньої практичної діяльності; залучення студентів до експериментального підтвердження теоретичних положень; прищеплення їм навичок творчого мислення, самостійного формулювання та висловлювання власних думок тощо.

Практичні заняття є найважливішим засобом розвитку у майбутніх спеціалістів досвіду самостійної діяльності. Це досягається шляхом виконання відповідних умов: продумане планування навчального матеріалу (встановлення логічного зв’язку з матеріалами, вивченими раніше, використання знань, отриманих на лекціях на професійній і міжпредметній основі); озброєння студентів методикою читання і конспектування, складання планів і тез виступу, вирішення задач, виконання практичного завдання та написання звітів, що так необхідно для майбутніх фахівців документаційноінформаційної сфери діяльності.

Переглядів: 6 056