XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Оновлення освітніх програм зі спеціальності «МАРКЕТИНГ»

14:46, 26-08-2017

Передумови успішної освіти закладено у доповіді «Освіта: прихований скарб» Жака Делора, який є  президентом асоціації «Наша Європа» і президентом Міжнародної комісії ЮНЕСКО з проблем освіти в XXI столітті:

«…навчитися пізнавати;
   навчитися виконувати;
   навчитися жити разом;
   навчитися жити».

22 серпня 2017 р. викладачі кафедри Маркетингу презентували навчальній комісії Державного університету телекомунікацій оновлені структуру та зміст навчання зі спеціальності 075 – Маркетинг, роль та місце кожної дисципліни у стратегії підготовки високопрофесійних спеціалістів з маркетингу відповідно до компетентнісного підходу.

Викладачами кафедри Маркетингу була використана модель компетентністного підходу до структурно-логічної побудови навчального процесу за дисциплінами спеціальності 075- Маркетинг, яку було запропоновано ректором Державного університету телекомунікацій, що забезпечить формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок на  рівні світових освітніх стандартів,  відповідно до сучасних вимог роботодавців, з врахуванням специфіки маркетингової діяльності в сфері телекомунікацій.

Кожен викладач кафедри доповів перелік дисциплін, які їм викладаються за видами навчального навантаження, які компетенції вони формують, та який відсоток занять практичного спрямування сформовано в межах кожної дисципліни.

Викладачами кафедри доведено стан забезпеченості кожної дисципліни навчально-методичними матеріалами та представлено заплановані розробки на 2017-18 навчальний рік з навчально-методичних матеріалів й видання наукових публікацій. У процесі докладу викладачами кафедри окремо відокремлено дисципліни, що забезпечуються сертифікатом протягом 2017-18 н.р.

За підсумками звітів було високо оцінено готовність науково-педагогічних працівників кафедри маркетингу до нового навчального року.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 360