XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра маркетингу вітає першокурсників-маркетологів!

00:02, 03-09-2017

1 вересня 2017 року відбулася урочиста посвята у студенти Державного університету телекомунікацій.

Гучними оплесками присутні привітали першокурсників спеціальності «Маркетинг», які з гордістю крокували площею перед університетом з куратором групи - к.е.н., доцентом кафедри маркетингу Євтушенко Наталією Олександрівною.

На першому занятті завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., професор Виноградова Олена Володимирівна ознайомила студентів з історією ДУТ і кафедри, інноваційними змінами у системі навчання університету, викладацьким складом кафедри та детально розповіла про переваги та перспективи спеціальності «Маркетинг» у сучасному ринковому середовищі.

Окремо слід відзначити активну участь маркетологів другого курсу у святкуванні Дня Знань, які за власною ініціативою також привітали першокурсників, розповіли про свій успішний досвід навчання та запропоновували їм ознайомчу екскурсію університетом.

Кафедра маркетингу щиро вітає студентів з початком навчального року та бажає їм творчого натхнення, реалізації задумів та наукових досягнень!

     

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 516