XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

«РОЗВИТОК ЗГУРТОВАНОСТІ – ПРОБЛЕМИ ТА ЧИННИКИ УСПІХУ». Комунікативний тренінг зі студентами-першокурсниками

11:37, 24-12-2017

20-21 грудня 2017 року для студентів – першокурсників викладачами кафедри Маркетингу у межах дисципліни «Групова динаміка і комунікації» було організовано комунікативний тренінг за участю відомого практикуючого психолога О.В. Шевченка на тему: «Розвиток згуртованості – проблеми та чинники успіху».

Метою тренінгу було визначити основні проблеми формування групової згуртованості, провести заходи, які сприятимуть підвищенню згуртованості студентської групи.

В основі змісту тренінгу лягли питання щодо вирішення проблем, які близькі і зрозумілі студентам – першокурсникам:

  • як будувати відносини в колективі і протистояти тиску;
  • як зрозуміти іншу людину в ході розмови;
  • як важливо вміти донести свої думки і почуття до співрозмовника;
  • як погоджувати свої дії з іншими і спільно вирішувати поставлені завдання;
  • як уникнути виникнення конфліктної ситуації;
  • як співпрацювати і діяти спільно.

При проведенні тренінгу було враховано специфіку майбутньої спеціальності студентів. Так, для студентів технічних спеціальностей наголос був на особливості роботи у проектних групах – з розробки програмного забезпечення, організації інформаційної безпеки, для студентів – маркетологів пояснювалися особливості групової діяльності при роботі зі споживачами тощо. Комунікація передбачала розвиток навичок партнерського спілкування, а також відкрите обговорення проблем групи. Наводилися конкретні приклади успішної діяльності груп, команд, лідерів у групах та командах. Важливо зазначити, що тренінг пройшов у злагодженій та дружній атмосфері. Студенти активно співпрацювали з тренером-психологом.

Таким чином, тренінг сприяв формуванню комунікативної компетентності студентів, а на її основі - динамічного розвитку групової згуртованості.

Фотографії

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 417