XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Перші кроки на шляху міжнародного співробітництва Державного університету телекомунікацій і Варшавського університету сільського господарства (SGGW)

18:13, 14-03-2018

Завідувач кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій д.е.н., проф. Виноградова О.В. 10 березня 2018 року мала нагоду зустрітися із завідувачем кафедри Європейської політики державних фінансів та маркетингу Dr hab., prof. Joanna Szwacka-Mokrzycka.

Варшавський університет сільського господарства (SGGW) був заснований 23 вересня 1816 р. SGGW має  27 тис. студентів. Підготовку за 34 напрямами підготовки (за 130 спеціальностями) на 13 факультетах ведуть  1 300 викладачів.  

Варшавський університет сільського господарства співпрацює з 250 закордонними вузами і науковими установами з 50 країн світу.

Під час зустрічі було обговорено  питання співробітництва споріднених кафедри у сфері науки та методології навчання.

Зокрема, спільне проведення маркетингових досліджень; можливості публікування наукових статей у збірниках фахового спрямування «Економіка. Менеджмент. Бізнес» ДУТ (для викладачів  SGGW); та International Journal «Annals of Marketing Management & Economics» (для викладачів  ДУТ); організація міжнародних конференцій; спільна робота над методичним забезпеченням дисциплін маркетингової спрямованості тощо.

Сподіваємося на продовження плідної науково-методичної співпраці!

        

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 296