XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Метод Каллана як прогресивна техніка навчання

14:49, 02-05-2019

Метод Каллана, який широко застосовується у всьому світі та спрямований на швидке поліпшення навичок спілкування, полягає у техніці багаторазового повторення та гарантує успіх у вивченні іноземної мови.

Метод Каллана був розроблений вченими Кембриджського університету під керівництвом професора Робіна Каллана і вперше застосовано в школі Callan у Лондоні, найбільшій англійській мовній школі в Європі. Оскільки цей метод виявився дуже ефективним, він широко застосовуется у всьому світі.

Основний принцип методу Каллана передбачає швидке поліпшення навичок спілкування студента в невимушеній атмосфері, що є невід’ємною складовою комунікативного підходу.

На відміну від інших методів викладання цей метод спрямований на те, щоб студенти думали англійською мовою без перекладу речень з рідної мови на англійську і навпаки. Цей ефект може бути досягнутий завдяки швидкому темпу взаємодії між викладачем і студентом, причому основний акцент робиться на множині повторення досліджуваного матеріалу з поступовим закріпленням граматики і лексики. Інша перевага методу Каллана полягає в тому, що студенти вчаться сприймати високий темп мовлення типовий для носіїв мови, а потім реагувати на нього, що значно сприяє розвитку їх когнітивних процесів англійською мовою.

Ось деякі особливості методу Каллана, які відрізняють його від стандартних методів навчання:

  • заняття проводиться як сесія питання-відповіді, викладач ставить питання і студент відповідає на них. Тоді черга студента задавати питання. Через питання і відповіді на питання, певне слово або слово сполучення, мовний шаблон або граматична конструкція тренуються через багаторазове повторення;
  • все заняття є швидкою взаємодією між викладачем і студентом. Завдяки темпу мовлення, близького до  темпу носіїв мови, студенти поступово починають думати англійською мовою. Викладач повторює кожне питання двічі допомагаючи своїм студентам відповідати на нього. Відповіді студентів є довгіми реченнями, які мають ту саму граматичну конструкцію, що й питання викладача, що допомагає студентам запам'ятовувати словниковий запас і певний граматичний матеріал;
  • викладач  виправляє помилки студентів, повторюючи їх, а потім змушуючи студентів вимовляти правильно. Такий підхід до виявлення і виправлення помилок сприяє покращенню опанування студентами англійською мовою;
  • оскільки скорочені форми є типовими для розмовної мови носіїв мови, на заняттях повинні використовуватися лише скорочені форми. Тому щоб звучати природно треба навчитися розуміти скорочення і ефективно використовувати їх.

При такому підході матеріал постійно  повторюється, що робить багаторазове повторення ключем до успіху. Більшість мовних шкіл, що використовують цей метод, забезпечують високий рівень викладання, що гарантує успішне опанування студентами іноземною мовою.

 

  http://www.callanschool.info

   http://www.a-mega.info/kallan-metod

Читайте також

Абітурієнту

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Переглядів: 19 355