XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Поповнення наукової спільноти кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій

14:05, 22-09-2019

Колектив кафедри маркетингу від щирого серця вітає доцента кафедри Євтушенко Наталю Олександрівну з найвищою сходинкою наукового пошуку, творчості і розвитку, з прекрасним захистом дисертації на тему: «ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ КОНСАЛТИНГОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ» на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).

Цей захист є доказом високої наукової кваліфікації, високим досягненням і великою перемогою!

Бажаємо  ніколи не зупинятися на досягнутих успіхах і постійно боротися за свою мрію!

Бажаємо  неймовірних сил, світлого розуму і блискучих ідей для подальшого саморозвитку і самореалізації!

Бажаємо, щоб в житті місце було тільки для улюблених справ і людей, щоб завжди здійснювалися задумки та ідеї, щоб був неодмінний успіх і удача!

 

Как много сделано, как много вложено.

Труд титанический закончен в срок.

Вопросы, диспуты - все, как положено.

И замечательный вышел итог.

С успехом искренне поздравить хочется,

Защита докторской тяжелый труд.

Пусть будут радостны ваши эмоции,

Победы новые в карьере ждут!!!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 126