XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Новітні тенденції у підготовці фахівців-практиків з публічного управління в університеті телекомунікацій: використання онлайн-платформ для розвитку професійних компетенцій студентів

13:30, 08-03-2020

Освітній процес вже давно вийшов за межі аудиторії. Запорука успішного оволодіння матеріалом – це насамперед самостійна робота з теми, зокрема і за допомогою онлайн-платформ та відкритих безкоштовних курсів. Аудиторні ж заняття покликані спонукати інтерес до проблематики, а згодом поглибити і закріпити знання шляхом дискусії та практичних занять разом з викладачем.

Так, на кафедрі Публічного управління та адміністрування педагогічний колектив заохочує студентів до самостійного проходження онлайн-курсів зі спеціальності.

Ефективним на сьогодні у даному напрямі є Інтернет-ресурс Prometheus. Він містить програми, які покликані допомогти у формуванні професійних знань та навичок для фахівців з публічного управління та адміністрування.

Зокрема, цікавим є онлайн-курс «Взаємодія органів державної влади з громадськістю», метою якого є ознайомленням із сучасними принципами, стандартами, механізмами та інструментами взаємодії з громадськістю, а також розвиток навичок планування, здійснення та оцінки результатів взаємодії з громадськістю.

Взаємодія громадянського суспільства з органами державної влади є надзвичайно важливим компонентом в реформуванні державного управління.

У курсі автори зосередили увагу на багатьох аспектах: інституційне забезпечення, процедурні питання, практика та досягнені результати.

Аби розуміти сучасну парадигму управління громадою, принципи формування місцевої політики, систему прийняття рішень, вигоду чи втрати від яких несе вся громада для додаткового вивчення пропонуємо нашим студентам пройти онлайн-курс «Децентралізація: від патерналізму до відповідального розвитку». У курсі поєднується теорія з практикою, реальними історіями інноваційних рішень, що з'явились в різних територіальних громадах в процесі реформи та є важливим для ефективної роботи органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

Модернізація системи державної служби відповідно до кращих світових практик та стандартів – серед ключових завдань реформування державного управління в Україні. Якість державного управління на центральному та місцевому рівнях залежить від професіоналізму державних службовців, від їхнього вміння надавати якісні публічні послуги, мотивованості та доброчесності. Саме тому задля ознайомлення із сучасними тенденціям управління персоналом, розвитку навичок розроблення та впровадження стратегії розвитку персоналу в органах виконавчої влади пропонуємо студентам долучитися до онлайн-курсу «Управління персоналом на державній службі».

Окрім того, майбутні управлінці як ніхто інший повинні бути обізнані в антикорупційних програмах органів влади та їхніх складових, корупційних ризиках та методах їх усунення.

Для цього корисним є онлайн-курс «Антикорупційні програми органів влади».

Єдиним ефективним кроком мінімізації корупції є встановлення справедливих та зрозумілих всім «правил гри», побудова системи балансів та противаг, невідворотність покарання профілактичного характеру. Саме цьому присвячений курс.

І це лише базові джерела, які використовують викладачі кафедри для того, аби самостійна робота студентів була результативною. А, власне, результатом є зацікавленість студентів, їхня включеність та обізнаність в актуальних проблемах публічного управління. Крім того, така практика сприяє проведенню практичних занять на новому, більш ефективному та якісному, рівні.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 3 771