XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вітаємо переможців I етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг»

15:44, 30-03-2020

Другий рік поспіль маркетологи мають можливість позмагатись у сфері професійних знань за перемогу у Всеукраїнській студентській олімпіаді зі спеціальності «Маркетинг».

На початку березня на кафедрі Маркетингу проводився І етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг» для студентів 3 курсу МРД–31 та студентів 4 курсу МРД-41. Завдання складалися з двох блоків: тестові завдання та ситуаційні задачі з дисциплін фахової підготовки студентів спеціальності: «Маркетинг», «Поведінка споживачів», «Маркетингова товарна політика» «Маркетингова цінова політика», «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика», «Маркетингові комунікації», «Конкурентоспроможність підприємства», «Стратегічний маркетинг».

Підведення підсумків проведення I етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності  «Маркетинг» членами конкурсної комісії визначило переможців (призерів):

І місцеМацюк Данило (МРД-31).

ІІ місцеЄрмак Юлія (МРД-41) та Хащевацька Ольга (МРД-31).

ІІІ місцеСавенко Анастасія (МРД-41) та Побережна Світлана (МРД-41).

Наші студенти підтвердили високий рівень своїх професійних знань. Переможців запропоновано відзначити грамотами і рекомендувати для участі у II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг».

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 032