XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Важливо знати вступнику!

17:33, 31-07-2020

Офіційна реєстрація електронних кабінетів розпочнеться 1 серпня з 10:00.

Вступникам перед початком реєстрації електронних кабінетів та поданням заяв слід звернути увагу на таке:

  • електронна пошта: неможливо зареєструвати електронний кабінет на неіснуючу або заборонену в Україні електронну пошту (наприклад, mail.ru, yandex.ru тощо);
  • якісні фото: до електронного кабінету потрібно завантажувати тільки якісні фото, оскільки вони використовуватимуться для замовлення студентського квитка, максимальний розмір файлу – до 1Мб;
  • пріоритет: Ви маєте визначитись - куди і з яким пріоритетом подавати заяви, оскільки  після того, як заклад прийме заяву до розгляду, скасувати її можна тільки із втратою пріоритетності; тож, якщо Ви визначилися зі спеціальністю «Маркетинг» і навчальним закладом «ДУТ» – вказуйте 1 пріоритет саме у заяві до нас
  • на бюджет: можна подати не більше як 5 заяв на будь-які спеціальності;
  • на контракт: кількість заяв, які можна подати на навчання за контрактом, не обмежується.
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 345