XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Хто такий маркетолог ДУТ?

11:04, 06-08-2020

Часто приходячи до університету абітурієнту тяжко вирішити ким він хоче стати у майбутньому. Але зараз завдяки новим технологіям ви можете навіть на відстані дізнатися про ТОП професій, які зараз затребувані. Той час, який витрачений на розвідку, не слід вважати даремним. Однією з таких професій на сьогодення являється маркетолог.

Хто ж такий маркетолог спитаєте Ви? Які в нього обов’язки?  

Маркетолог - це той, хто може знайти для бізнесу відповіді на його найголовніші запитання, а саме: Як презентувати та зробити затребуваним продукт? Де знайти клієнтів, та як зробити їх постійними?

Маркетолог тісно взаємодіє з відділом продукту, саме він фактично відслідковує весь цикл життя: від створення концепцій та виробництва, до реклами та продажу на новому ринку.

Навчаючись на кафедрі маркетингу в Державному університеті телекомунікацій, Ви здобудете компетенції маркетолога, які у подальшому дозволять Вам отримати престижне і високооплачуване робоче місце.

Ставши нашим студентом, протягом навчального року Ви будете брати активну участь у заходах: конкурсній програмі "Візитна картка першокурсника", засіданнях студентського наукового гуртка "IT-маркетолог", святі професії «День маркетолога» та багатьох інших програмах та екскурсіях. Що дуже пізнавально!

Основні маркетингові інструменти, якими ви будете володіти, навчаючись під керівництвом висококваліфікованих викладачів: Google Analytics, SEO, SMM, Контекстна реклама, Online-PR, Usability, Копірайтинг, Блогінг, Ремаркетинг, Дизайн, Email-маркетинг та багато інш.

У освітню програму «Маркетинг»  включено всі необхідні фахові дисципліни. Такі, як: «CRM системи в маркетингу», «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика», «Інтернет- маркетинг», «Маркетингові проекти в галузі телекомунікацій», «Маркетингова товарна та цінова політика» тощо.

Безпосередніми обов'язками маркетолога є:

  1. Збір та аналіз даних про потреби клієнтів. Цей процес здійснюється шляхом аналізу продажів в торгових точках або маркетингового дослідження.
  2. Збір інформації про продажі, яка використовується для аналізу попиту.
  3. Проведення маркетингових досліджень.
  4. Моніторинг галузі, в якій просувається продукт. Це аналіз переваг і недоліків конкурентних брендів.
  5. Просування продукції. Розробіть концепції та рекомендації, які теоретично можуть допомогти збільшити продажі.
  6. Введення даних в програму, яка проведе ретельний аналіз і представить результат в зручному графіку.
  7. Підготовка звітів і подання рекомендацій по просуванню начальнику.

Державний університет телекомунікацій надає можливості для особистого кар'єрного розвитку. Вступивши до нашого вузу Ви ступаєте на шлях успішної людини.

Мрії вимагають стратегій, а стратеги-планування, цьому і всьому іншому Ви можете навчитися в нашому університеті.

З радістю чекаємо Вас у нашій приймальній комісії!

Переглядів: 5 244