XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вітаємо з Днем маркетолога!!!

12:48, 25-10-2020

Вітаємо з професійним святом Днем маркетолога і досвідчених фахівців з маркетингу, і тих, хто лише починає відкривати для себе яскравий світ маркетингу, світ, у якому кожен фахівець є унікальним і універсальним «амбідекстером»,  спроможним аналізувати, прораховуючи плюси і мінуси просування товарів і творити, придумуючи нестандартні рішення повсякденних завдань.

Маркетологи – це, насамперед, фахівці, від яких залежить успіх компанії, які вивчають зміни на ринку, попит на товари, аналізують пропозиції конкурентів, обираючи цільову аудиторію, залучаючи, зберігаючи і нарощуючи кількість споживачів.

Всім бажаємо творчого пошуку, надзвичайного креативу, нових здобутків, високих результатів, яскравого життя та великого задоволення від улюбленої справи!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 117