XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Запрошуємо на навчання зі спеціальності 075 – маркетинг!

17:09, 21-02-2021

Шановні випускники шкіл, ліцеїв, коледжів і технікумів!

Якщо Ви бажаєш розвити свій творчий потенціал, креативне мислення, аналітичні здібності, не втрачайте свій шанс – обирайте МАРКЕТИНГ!

Освітня програма з маркетингу у Державному університету телекомунікацій спрямована на підготовку фахівців з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ – технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі.

Наші випускники можуть  працювати в управлінській,  бізнесовій, освітній, медійно – комунікативній та інших сферах у виробничих, торгівельних  і консультаційних фірмах, рекламних і маркетингових агентствах, некомерційних організаціях і підприємствах послуг на посадах, залежно від власних уподобань:

  • для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії  на посадах: економіст служби маркетингу (збуту), маркетолог-експерт, маркетолог-аналітик, маркетолог з ефективності підприємства, консультант з питань логістики, начальник відділу логістики, начальник відділу маркетингу  (збуту);
  • для комунікабельних – успішна кар’єра у сфері комунікативної політики на посадах: маркетолог-консультант, маркетолог з комунікативної політики, керівник відділу зв’язків з громадськістю;
  • для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі на посадах: копірайтер, промоутер, медіапланер, бренд-менеджер, консультант з реклами, начальник відділу реклами.

Лише у нас Ви отримаєте самі сучасні знання з дисциплін майбутнього: «Сучасні види маркетингу», «Маркетинг у соціальних мережах», «Інтернет-маркетинг», «Блогінг», «Електронний бізнес» тощо. Наші студенти під час вивчення дисциплін кафедри за допомогою програмного забезпечення  навчальної лабораторії «Digital-маркетингу та Google – аналітики»  проводять оцінку маркетингових досліджень з використанням Google docs, Google analytics, Google Trends; здійснюють аналітику та візуалізацію даних у середовищі Microsoft Power BI; вчаться створювати шаблони сайту за допомогою Moqups; набувають навички створення комерційних сайтів у програмі WordPress та з GoogleTag Manager вчаться  управляти тегами сайту; через програми Asana, Wonderlist отримують навички планування робочого часу та виконання планів маркетингового відділу підприємства; а з Microsoft Dynamics CRM, CRM  Bitrix24 вивчають  принципи роботи міжнародних CRM систем.

Ми забезпечуємо підготовку фахівців, які мають широкий світогляд та високу кваліфікацію в майбутній професійній діяльності!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 300