XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

ЗАПРОШУЄМО ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ» на семінар «Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами»

12:52, 10-04-2021

(Oрганізатори: Представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні та ГО «Українська Асоціація Маркетингу»).

14 квітня з 11.15 до 14.00 в середовищі Zoom.us

Програма

  • Відкриття.
  • Актуальність теми та європейський досвід. Олена Давліканова. Координаторка проектів Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні. Відео BBC (2 хв)
  • Індустріальний гендерний комітет з реклами – український досвід  протидії дискримінаційній рекламі. Стандарт недискримінаційної реклами СОУ 21708654 -002-2011
  • Ірина Лилик, голова Індустріального гендерного комітету з реклами
  • Критерії дискримінаційної реклами. Приклади
  • Олена Бучинська, голова Київського Регіонального Представництва ІГКР
  • Вправа. Практика визнання реклами дискримінаційною.
  • Ірина Лилик, Олена Бучинська
  • Кава-брейк
  • Практична робота. Визначення дискримінаційних реклам за критеріями
  • Олена Бучинська
  • Повноваження Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення. Представник Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
  • Питання-відповіді
  • Закриття заходу.
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 611