XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Колектив кафедри маркетингу щиро вітає Карпенко Оксану Олександрівну із блискучим захистом дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук!

16:12, 01-11-2017

31 жовтня 2017 року на засіданні спеціалізованої вченої ради Д26.861.03 при Державному університеті телекомунікацій відбувся захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04. - «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» докторанта кафедри маркетингу Карпенко Оксани Олександрівни на тему: «Економічний розвиток транспортно-логістичних підприємств на засадах кластеризації» (науковий консультант – д.е.н., проф. Виноградова О.В.).

 

Бажаємо Оксані Олександрівні успішного втілення всіх задумів,

наснаги в професійному зростанні, подальших успіхів і досягнень!

Яскравих, щасливих моментів у житті, оптимізму і благополуччя

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 9 559