XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Колектив кафедри маркетингу від усього серця вітає Пілігрім Катерину Ігорівну із блискучим захистом дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук!

16:22, 01-11-2017

31 жовтня 2017 року на засіданні спеціалізованої вченої ради Д26.861.03 при Державному університеті телекомунікацій відбувся захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04. - «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» аспіранта кафедри маркетингу Пілігрім Катерини Ігорівни на тему: «Формування механізму розвитку мотивації персоналу туристичного підприємства» (науковий керівник – д.е.н., проф. Виноградова О.В.).

 

Бажаємо Катерині Ігорівні успішного втілення всіх творчих, наукових та особистих задумів, наснаги в професійному зростанні та у майбутніх наукових пошуках! Нехай підґрунтям щасливого особистого життя і плідної професійної діяльності буде міцне здоров’я та удача, натхненна думка й щирі почуття, підтримка родини та коле

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 722