XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Методичноий семінар: “Уявлення про скрайб-презентацію як один із видів хмарних технологій”

13:51, 31-01-2018

31 січня 2018 року на кафедрі української мови Державного університету телекомунікацій

відбувся  методичноий семінар на тему:

“Уявлення про скрайб-презентацію як один із видів хмарних технологій”,

який підготувала: ст.викладач кафедри Стежко С.О.

“Безперечно, іноді складно використовувати нову технологію, адже простіше йти протореним шляхом. Проте скрайбінг має багато переваг, що допоможе урізноманітнити заняття зі слухачами, полегшить сприйняття нового матеріалу.”

  

Серед «плюсів» цієї технології можна виділити такі:

  • участь та увага аудиторії;
  • якісне засвоєння інформації та запам’ятовування ключових моментів;
  • зручне сприйняття інформації

Варто зазначити й переваги скрайбінгу в навчанні:

  • візуалізація в процесі навчання допомагає слухачам організувати та аналізувати отриману інформацію;
  • візуалізація розвиває критичне мислення (вербальна та візуальна інформація допомагає відновлювати в пам’яті отриману інформацію, оскільки презентація скрайбінгу складається із простих образів, символів та предметів, які легко запам’ятовуються);
  • візуалізація є універсальною та доступною всій аудиторії.

Під час створення скрайб-презентації викладачу необхідно перш за все визначити тему та етап заняття, на якому слід її презентувати. Найефективнішим є використання скрайбінгу під час вивчення нової теми. Так слухачі зацікавляться різноманітними графічними образами, що пов’язані безпосередньо з новим навчальним матеріалом, запам’ятають основні поняття та терміни.

Це стане чудовим стартом для набуття нових знань, умінь та навичок. Використовувати скрайбінг можна і як домашнє завдання. Для цього необхідно забезпечити доступ слухачів до презентації (на сайті університету / викладача, каналі YouTube, через мережу Інтернет та ін.).

Викладач може скласти список запитань зі скрайб-презентації, які на наступному занятті обговорюють разом у групі. Таким чином, кожен слухач може переглянути скрайб самостійно, якщо незрозуміло з першого разу. Під час перегляду скрайб-презентації (відео) слухачі обговорюють отриману інформацію (факти), з’ясовуючи, які образи зрозумілі (незрозумілі). Можна організувати роботу в групах для обговорення скрайбу (Яка головна думка?).

Для створення скрайбінгу можна користуватися такими сервісами:

  • GoAnimate,
  • PowToon,
  • Wideo,
  • Moovly,
  • Пояснювалки — програма для iPad,
  • VideoScribe.

Сучасні слухачі, студенти є учасниками навчального процесу, невід’ємним елементом якого є комп’ютерні технології та Інтернет. Викладач як організатор і керівник цього процесу повинен використовувати ІКТ як один із головних елементів навчання. Скрайбінг є новою формою презентації навчального матеріалу.

Його використання на заняттях української, англійської мов дає змогу залучити слухачів (студентів) до обговорення презентації, при цьому розвиває комунікативні навички, креативне мислення, творчий підхід і допомагає викладачу легко та нестандартно організувати навчальну діяльність та урізноманітнити заняття.

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 5 375