XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Мовна адаптація іноземних слухачів підготовчого відділення Державного університету телекомунікацій

15:20, 06-04-2021

Успішна адаптація іноземних слухачів підготовчого відділення Державного університету телекомунікацій до нового для них освітнього і соціокультурного середовища багато в чому залежить від їхніх міжособистісних стосунків, соціально-психологічної атмосфери у межах академічної групи.

 
 

Однією з психологічних проблем для іноземних слухачів на початковому етапі навчання є:

 – труднощі, пов’язані із входженням в життя у новому кліматі, незвичних побутових умовах, з необхідністю пристосування до нових норм і традицій поведінки і взаємодії з оточуючими.

 
 

Для подолання труднощів, що виникають у іноземних слухачів, на початковому етапі навчання в новому соціальному середовищі, викладачі кафедри української мови навчають долати мовний бар’єр, знайомлять іноземних слухачів з особливостями та традиціями українського суспільства, поглиблюють знання з української мови за допомогою тренінгів, диспутів, мовних ігор.

 
 

У процесі навчання іноземні слухачі беруть участь у ряді ситуацій-кейсів, що допомагають формувати мовні та соціокультурні компетенції і здатність користуватися цими знаннями у процесі спілкування, відповідно до правил поведінки та норм етикету.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 552