XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Що нового у викладанні англійської мови?

14:42, 11-10-2018

Процес викладання англійської мови постійно змінюється, і  особливо в наш час  швидкого  прогресу нових технологій. Однак, як саме технологічні зміни найбільше вплинули на процес викладання за останні роки?

Студенти планують власне навчання

Викладання іноземної мови поступово зміщується  в напрямку самостійної роботи студентів, і так званий student-centred все частіше стає невід’ємною частиною організації навчання.  Ця тенденція помітно прискорилася останнім часом, коли надзвичайно  виросла кількість та якість інформації в інтернеті. Це в свою чергу  вплинуло на функції  викладача у навчальному процесі, який відтепер має грати  роль не тільки носія та передавача знань, але й консультанта, гіда, тренера та координатора.  

Навички комунікації та критичного мислення

Англійська мова впевнено зміцнює свою позицію як  the worlds lingua franca, все більше студентів вивчають англійську для набуття навичок комунікації у сфері освіти, бізнесу, інформаційних технологій,  торгівлі та туризму. Ставлячи за мету покращення  навичок комунікації у студентів,  виникає потреба виходити за рамки граматики, лексики та фонетики та навчати їх здатності  ефективно спілкуватися в міжнародному середовищі - communicate effectively in international settings.

Серед ефективних навчальних ресурсів у цьому відношенні слід виділити Academic Presenting and Presentations (Levrai and Bolster), де висвітлюється питання критичного мислення студентів та розглядаються ті навички комунікації, які вкрай необхідні під час презентацій в  університеті та  у діловому середовищі.

На завершення, слід зазначити, що саме здатність цілеспрямованого пошуку та критичного мислення дасть можливість усім, хто навчається чи викладає, сприймати та залучати ті інновації,  які б працювали на наших студентів та покращували їхні конкурентні якості.   

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 638