XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Додаткові помічники у вивченні англійської мови

12:32, 01-03-2019

Шановні студенти, аспіранти!

Вам на допомогу ми рекомендуємо декілька веб-ресурсів. Це створює додаткові можливості для вивчення англійської мови.

По-перше: можливо поглибити відповідні теоретичні знання (фонетики, лексики, граматики).

По-друге: удосконалити вміння мовленнєвої діяльності.

Таблиця ресурсів та їх переваги

Ресурс

Free

Speak skills

YouTube канал

Граматика
(уроки+вправи)

Фільми
англійською

Словник

Ігри

Репетитор
Онлайн

Puzzle English

+*

+

+

+

+

+

+

-

Sky English

+*

+

+

+

-

+

-

+

Quizlet

+

-

-

-

-

+

+

-

Reverso-Context

+

-

-

-

-

+

-

-

Speak Up

-

+

-

+

-

-

-

+

MyEnglish lab

-

+

-

+

-

+

-

+

Lingualeo

+*

-

-

+

-

+

+

-

Duolingo

+

+

-

+

-

+

-

-

+* - платформа має безкоштовні матеріали, а також платну підписку або версію

 

Також рекомендуємо платформу puzzle-movies, де можна переглянути фільми в оригінали англійською.

Таким чином, використання вищезазначених засобів дозволить підвищити рівень мовної підготовленості.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 580