XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Використання сервісу Zoom у дистанційному навчанні

15:00, 21-12-2020

Засоби навчання – важливий компонент навчального процесу. Традиційно засоби навчання поділяються на:

  • Основні (підручник, аудіопосібник) і допоміжні (книжка для читання, довідник, словник)
  • Технічні (фонограми, комп’ютерні програми та платформи) і нетехнічні (посібники, таблиці). [1]

З появою дистанційного навчання, найбільш зручним сервісом, як засіб навчання, є програма Zoom. Zoom – це сервіс для проведення онлайн-конференцій, тренінгів та вебінарів. Zoom - це інструмент для відеоконференцій, який надає викладачам та студентам спосіб синхронної зустрічі в Інтернеті через персональний ПК / ноутбук чи мобільний телефон із використанням відео та без нього.

Завдяки Zoom викладачі мають можливість проводити онлайн-заняття з відео високої якості та можливістю участі більше 15 користувачів, хоча, нажаль у безкоштовній версії це можливо не довше 40 хвилин.  Сьогодні, кількість користувачів Zoom – приблизно 200 мільйонів. [2]

Першою перевагою цією платформи є не тільки демонстрація матеріалу на робочому столі, а й демонстрація звуку комп’ютера та інтерактивної дошки (whiteboard) під час занять. У режимі  «робочого столу» викладач може демонструвати студентам матеріали зі свого комп’ютера та принципи роботи з програмами тощо. Режим “Whiteboard” дає змогу викладачеві малювати та використовувати схеми для наочної демонстрації певних тверджень та писати текст з теми заняття. Наступною перевагою Zoom це можливість планувати заняття і запрошувати учасників почтою (email) та повідомленням. Більш того, викладачі можуть записувати заняття за участі студентів. Функція запису дає змогу записати онлайн-заняття, щоб учасники могли, за  потреби, переглянути після завершення. Останньою перевагою є можливість листування з усіма учасниками чи приватно та  передавати матеріали студентам. 

Проте, недоліком цієї платформи можна назвати злам (zoombombing). Відомо можливі випадки з небажаними сторонніми відвідувачами, які мають доступ до паролю та посиланням, але у разі якщо організатор вимкнув зал очікування.  

Інформаційно-комунікаційні технології відкривають широкі можливості для інтенсифікації і вдосконалення процесу навчання. [1] Дистанційне навчання з використанням різноманітних платформ чи то Zoom чи то Discord спонукає студентів до більш ефективного засвоєння матеріалу. На сьогодні доступні й інші програми, котрі стають популярними з кожним днем, Google Meet, WebEx та Skype.
 

Список використаних джерел

  1. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ.класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О.Б., Бориско Н.Ф., Борецька Г.Е. та ін./ за загальн.ред С.Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – 138- 149 с. 
  2.  Електронний ресурс: https://explore.zoom.us/ru-ru/meetings.html
  3. https://www.cmu.edu/canvas/teachingonline/zoom/zoompedagogy.html
  4. Student’s guide to using Zoom in your LSE online lessons./LSE Online дистанційне навчання – p 1-13.
     

Науково-методичне повідомлення підготувала
викладач кафедри іноземних мов
Микитюк Анна Дмитрівна

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Спеціалізація: Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Переглядів: 14 246