XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Інтерактив в освітньому процесі: інновації, і не тільки…

17:55, 04-02-2020

Останніми роками навчання студентів у Державному університеті телекомунікацій, як про це неодноразово зазначалося, зазнало значних змін. Такі трансформації зумовлені втіленням інноваційного змісту навчання в освітній процес. Так, інноваційна складова навчання здобувача вищої освіти за різними освітньо-професійними програмами в Університеті передбачає:

  • фахову підготовку з 1-го, а не з 3-го курсу, як в більшості українських вузів, що дає можливість студентам всебічно і ґрунтовно вивчати фахові дисципліни та розширювати кругозір;
  • поглиблене вивчення англійської мови протягом усього періоду навчання;
  • поглиблена практична та фахова підготовка (понад 50% занять складають практичні заняття; 25% – дисципліни загальної підготовки; 75% – дисципліни професійної підготовки (37,5% – за фахом, 37,5% – за спеціалізацією)). Таке відсоткове співвідношення зумовлене сучасними вимогами ринку праці, за якими фахівцеві необхідно не тільки вміти застосовувати теоретичні знання на практиці, а й творчо, креативно мислити, самостійно приймати рішення та брати відповідальність за них;
  • для забезпечення якості проведення занять в Державному університеті телекомунікацій створено низку навчально-практичних лабораторій, які працюють на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедр та сучасних програмно-апаратних комплексів, програмного забезпечення, що дає широкі вектори для працевлаштування випускникам вишу. Саме завдяки цій складовій в Університеті можливе здійснення якісного освітнього процесу.

Адже сьогодення вимагає нових освітніх підходів, що передбачають не лише традиційні форми навчання, а й використання інтерактивної освіти.

Розуміючи це та крокуючи в ногу з часом, викладачі кафедри документознавства та інформаційної діяльності активно застосовують у своїй педагогічній роботі інтерактивні форми та методи навчання. А цього тижня провели чергове засідання науково-методичного семінару, присвячене розгляду особливостей сучасної інтерактивної освіти для студентів-документознавців.

На засіданні було розглянуто низку питань, серед яких:

  • інтерактив як методична інновація;
  • інтерактивні форми роботи зі студентами-документознавцями;
  • формування комунікативної компетентності документознавців шляхом використання інтерактивних методів навчання;
  • просторові моделі в інтерактивному середовищі (на прикладі дисциплін документознавчого циклу);
  • групове інтерактивне навчання тощо.
 
 
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 6 416