XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Магістратура ‒ запорука успіху та фактор професійного карʼєрного зростання

10:05, 09-07-2020

Стандарт вищої освіти України другого (магістерського) рівня за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» визначає не лише освітньо-професійну підготовку магістра до професійної інноваційної діяльності, а й теоретичну підготовку, яка може гарантувати подальше навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти (доктора філософії) та можливості наукової діяльності в широкому міждисциплінарному контексті.

Прийняте рішення

Вибір магістратури за вказаною спеціальністю випускниками бакалаврату кафедри документознавства та інформаційної діяльності Державного університету телекомунікацій обумовлений певними факторами, що визначають вектори підготовки магістрів ‒ інформаційна аналітика у сфері управління, менеджмент органів державної влади та місцевого самоврядування, комунікативний менеджмент. Серед чинників впливу на вибір подальшого навчання на другому (магістерському рівні) назвемо такі:

  • поглиблена підготовка інформаційного фахівця конкурентноспроможного на ринку інформаційних послуг та інформаційної аналітики у сфері управління;
  • системне формування цифрової культури й володіння сучасними цифровими технологіями, які постійно трансформуються;
  • участь у наукових проектах та вибір науково-теоретичної проблематики з перспективою написання дисертаційного дислідження й майбутньої науково-дослідної діяльності.

Оцінка своїх можливостей

Навчання в магістратурі передбачає:

  • володіння освітньо-науковою програмою бакалаврського рівня;
  • роботу з величезним обсягом інформації, у тому числі цифрової, евристичну роботу, повʼязану з пошуком і виявленням інформації, а також  аналіз, синтез і узагальнення наукової та управлінської інформації;
  • уміння генерувати нові знання;
  • володіння теорією і методологією науково-дослідної роботи, здатність планувати й реалізовувати наукові дослідження, презентуючи їх результати;
  • здатність критичного мислення, формування та вирішення проблем на міждисциплінарному рівні в певних галузях діяльності;
  • знання основ психології та педагогіки, інноваційної методики викладання фахових дисциплін у закладах вищої освіти.
     

Шановні бакалаври Державного університету телекомунікацій та інших закладів вищої освіти!

Запрошуємо Вас на навчання до магістратури за освітньою програмою «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю»

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 7 770