XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Відкриті лекції з дисципліни «Вища математика»

13:38, 11-03-2019

Минулого тижня викладачі кафедри провели відкриті лекції з дисципліни «Вища математика». Відкриті лекції сприяють згуртуванню колективу кафедри, створенню концептуальної єдності науково-методичних підходів та дій щодо організації навчального процесу та вимог до студентів. Проте необхідно пам’ятати, що лекція читається не для колег, а для студентів!

04.03.19 р.

Дисципліна: «Вища математика».

Вид заняття: лекція.

Тема: «Диференціальні рівняння».

Викладач: Шевченко Г. В.

05.02.19 р.

Дисципліна: «Вища математика».

Вид заняття: лекція.

Тема: «Послідовність випробувань».

Викладач: Власик Г. М.

Дисципліна: «Вища математика».

Вид заняття: лекція.

Тема: «Кратні інтеграли».

Викладач: Дахно Н. Б.

Всім викладачам, а особливо починаючим, необхідно частіше відвідувати лекції своїх колег, досвідчених науковців, з метою підвищення свого професійного рівня!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 711