XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Математика і вишиванка

14:29, 21-05-2020

Здається, що нічого спільного нема між математикою і вишиванкою. Але давайте поглянемо ширше і глибше. Українська вишиванка має різноманітні візерунки. Якщо пригледітися, то там можна побачити кола, ромб, крапки, квадрати, трикутники, спіралі тощо. Також за допомогою вже згаданих геометричних фігур можна розгледіти своєрідні цифри і букви – символи для запису відповідно чисел і слів.

Але не лише в цьому є зв’язок вишивки із «царицею наук»: багато орнаментів створюються за законами дзеркальної симетрії відносно якоїсь осі або точки, досить часто зустрічається паралельне перенесення. Але найважливіше те, що кожний візерунок потрібно розраховувати. А це потребує уважності!

Багатьма вченими були розроблені методи опису складних симетричних орнаментів української вишивки, які базуються на алгоритмах формалізації груп перетворень зображень на основі осьової симетрії, мові опису мінімальних малюнків та алгоритмах формалізації рапортів. Математична формалізація дає змогу розробити інформаційну модель побудови орнаментів української вишивки.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 12 985