Сьогодення вимагає сучасних знань та вмінь від студентів, працівників, людей. У Державному університеті телекомунікацій ми навчаємо студентів тому, чому потрібно і як потрібно. Але щоб це було відповідно актуально та сучасно, ми – викладачі кафедри вищої математики – не забуваємо і про себе. Ми теж вдосконалюємо. Ми теж вчимося. Бо гарний той викладач, який навчається протягом усього життя.
Одним із таких підтверджень є отримані сертифікати про підвищення кваліфікації викладачами нашої кафедри. Ці сертифікати підтверджують нашу участь у науково-практичному семінарі «Використання інформаційних технологій при вивченні дисциплін природничого профілю».
Підготовка за даною спеціалізацією передбачає оволодіння наступними компетенціями: розробка конструкції деталі радіоелектронного апарату (РЕА), схем окремих вузлів та виробів мікроелектронної техніки, конструкції друкованої плати мікрозборки, конструкції плати гібридно-плівкової мікросхеми, конструкції вузла РЕА (вузла на друкованій платі, гібридно-плівкової мікросхеми), конструкції вузла РЕА з виконанням перевірочних розрахунків та корегування конструкції за результатами випробувань, конструкції блоків, частин високих ієрархічних рівнів та закінчених пристроїв РЕА; конструкторський супровід виробництва РЕА; модернізація та уніфікація конструкцій існуючих РЕА.
Підготовка за даною спеціалізацією передбачає оволодіння наступними компетенціями: розробка конструкції деталі радіоелектронного апарату (РЕА), схем окремих вузлів та виробів мікроелектронної техніки, конструкції друкованої плати мікрозборки, конструкції плати гібридно-плівкової мікросхеми, конструкції вузла РЕА (вузла на друкованій платі, гібридно-плівкової мікросхеми), конструкції вузла РЕА з виконанням перевірочних розрахунків та корегування конструкції за результатами випробувань, конструкції блоків, частин високих ієрархічних рівнів та закінчених пристроїв РЕА; конструкторський супровід виробництва РЕА; модернізація та уніфікація конструкцій існуючих РЕА.
Завідуючий кафедрою зателефонує Вам як тільки отримає повідомлення.