XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Робота наукового гуртка: «Лінійна оптимізація: задачі, моделі, методи, технології»

17:47, 14-12-2020

Дистанційне заняття (ZOOM – конференція) гуртка «Лінійна оптимізація: задачі, моделі, методи, технології». Керівник гуртка Шевченко Галина Володимирівна.

4 грудня 2020 року відбулося засідання гуртка. Розглядали тему: «Лінійні моделі матричних задач». Студенти з інтересом обговорювали проблему оптимізації вибору центрального вузла при прокладці трас. Потрібно було вибрати розміщення центрального вузла проміжного джерела, з якого постачають, усіх споживачів, щоб сумарна довжина трубопроводів була мінімальною, та багато інших цікавих питань. Студенти активно дискутували та надавали свої відповіді до поставлених питань. Водночас було цікаво та практично, адже задачі на оптимізацію деяких процесів дуже перспективний напрямок, який є актуальний у всіх галузях підприємництва.

Тому побажаємо успіхів тим хто долучився до обговорення і чекаємо інших, хто планує отримати знання у цьому напрямку.

Запрошуємо всіх бажаючих долучитися до роботи наукового гуртка для розв'язання прикладних та оптимізаційних задач, розробці моделей пов'язаних з спеціальністю.

Кафедра вищої математики бажає всім творчих успіхів та натхнення!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 947