XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Службова нарада колективу кафедри

14:28, 01-04-2015

01 квітня 2015 року відбулося засідання кафедри управління інноваційною діяльністю. На засіданні були присутні Гудзь О.Є., Апарова О.В., Глушенкова А.А., Анахова О.В., Сазонова С.В., Хоржан О.О., Якубенко І.М.

Були розглянуті наступні питання:

1. Організація підготовки кадрів у сфері комерціалізації наукових досліджень (доповідає Гудзь О.Є.).

2. Формування інноваційної інфраструктури в класичному університеті дослідницького типу (доповідає Апарова О.В.)

3. Про роботу Студентського наукового гуртка StartUp IT-Leader при кафедрі управління інноваційною діяльністю (доповідає Глушенкова А.А.).

4. Про виконання планів методичної, наукової та організаційної роботи науково-педагогічних працівників кафедри управління інноваційною діяльністю (повідомлення викладачів).

5. Різне.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 760