XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Графік ліквідації академічної заборгованості з дисциплін, закріплених за кафедрою управління інноваційною діяльністю

13:01, 19-06-2015

Викладач

Дата

Час

Місце

Анахова Ольга Володимирівна

22.06

10:00-12:00

к. 402

Сазонова Світлана Володимирівна

25.06

11:00-13:00

к. 402

Глушенкова Анастасія Анатоліївна

22.06

11:00-13:00

к. 416

Гудзь Олена Євгенівна

23.06

11:00-13:00

к. 416

Хоржан Олександр Олександрович

За домовленістю з викладачем

к. 402

Шановні студенти!

Поставтесь, будь ласка, серйозно до ліквідації академічної заборгованості. Нагадуємо, що студенти, які не ліквідують заборгованість у встановлені дати, матимуть змогу перескласти лише восени та поповнять список кандидатів на відрахування.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 816