XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Рейтинг 50 найбільш інноваційних компаній The Boston Consulting Group (BCG).

12:05, 10-03-2016

The Boston Consulting Group (BCG) склала рейтинг найбільш інноваційних компаній світу. Пальму першості в галузі інновацій з 2005 року, коли BCG вперше представила такий список, утримує IT-гігант з Купертіно (Apple). На другому місці розмістилася південнокорейська Samsung Electronics, що стрімко піднімалася до вершини рейтингу з 2008 року, коли вона посідала 26-у сходинку. Google, яка утримувала друге місце з 2006 по 2012 рік, перемістилася на третю позицію.

Microsoft і IBM потрапляли в першу десятку майже щороку, починаючи з 2005 року, в останньому рейтингу вони посіли 4-е і 6-е місця відповідно.

Загалом компанії, які працюють в галузі високих технологій і комунікацій, отримали чотири місця у першій п'ятірці і п'ять місць у першій десятці рейтингу BCG, утримавши лідерство в галузі інновацій.

Автомобілебудівні компанії в цьому році отримали три місця в першій десятці, дев'ять місць - у першій двадцятці і 14 місць - серед 50 найбільш інноваційних компаній.

Два рядки рейтингу посідають компанії з інших секторів: Amazon на 7-му місці (споживчий сектор і роздрібна торгівля за класифікацією BCG) і General Electric на 10-му (промислові товари та процеси).

"Компанії з галузі високих технологій і телекомунікацій все ще посідають домінуючі позиції у галузі інновацій, - коментує такий склад списку старший партнер BCG і один з авторів звіту Кім Вагнер. - Одночасно ми спостерігаємо відродження впевненості у здібностях традиційних промислових корпорацій впроваджувати інновації у галузі продуктів, процесів і технологій. У рамках цієї тенденції лідирують автомобільні компанії".

Так, виробник електромобілів Tesla дебютував на 41-й позиції списку, а двом традиційним автомобільним компаніям - Ford і BMW - вдалося посісти восьме і дев'яте місця, увійшовши до десятки лідерів разом з Toyota, яка перемістилася з 6-ої позиції на 5-у. Компанія General Motors поліпшила своє становище на 16 позицій, до 13-ї позиції, Volkswagen - на 31-й, а Honda і Daimler (материнська компанія Mercedes - Benz) повернулися відразу в першу двадцятку рейтингу.

Звіт BCG під назвою "Найбільш інноваційні компанії: уроки лідерів" формувався на основі опитування понад 1500 топ-менеджерів з різних країн світу.

Учасникам дослідження BCG було вперше запропоновано оцінити ефективність інновацій власних компаній у порівнянні з аналогічними компаніями. Кожен п'ятий респондент вважає ефективність свого підприємства високою, стільки ж - низькою, а 60% - середньою.

У звіті згадуються п'ять факторів, що впливають на підвищення ефективності в галузі інновацій: залученість вищого керівництва, здатність користуватися об'єктами інтелектуальної власності, орієнтованість на клієнтів і споживачів, керування портфелем інновацій, наявність визначених і керованих процесів.

Джерело: http://ua.korrespondent.net/

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 510