XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Секційне засідання «Інноваційні процеси в розвитку телекомунікацій»

12:42, 08-12-2014

Шановні учасники  Студентської наукової конференції «Соціальні та економічні проблеми розвитку інформаційного суспільства», запрошуємо всіх бажаючих відвідати секційне засідання за тематикою кафедри управління інноваційною діяльністю «Інноваційні процеси в розвитку телекомунікацій», яке відбудеться 9 грудня за адресою Київ, вул. Солом’янська, 7, ауд. 408. Початок роботи в секції заплановано на 9:30.

Програма секційного засідання:

1. Інноваційна діяльність в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку.

Глушенкова Анастасія Анатоліївна, к.г.н. (доцент кафедри управління інноваційною діяльністю Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій).

2. Управління конкурентоздатністю інноваційного підприємства.

Оніщенко Юлія Андріївна (студентка V курсу Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій).

Науковий   керівник:  д.е.н., проф. Гудзь О.Є.

3. Конкурентні переваги як база інноваційної конкурентоспроможності. 

Ханіна Тетяна Олександрівна  (студентка ІІ курсу Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій).

Науковий керівник: Сазонова С.В.

4. Основні проблеми, перспективи та заходи щодо інноваційної діяльності підприємств в телекомунікаційній сфері.

Уляницька Анжела Сергіївна (студентка ІІ курсу Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій).

Науковий керівник: Сазонова С.В.

5. Підвищення  ефективності інноваційної  діяльності промислових  підприємств при  виробництві  довіреного телекомунікаційного обладнання.

Актисенко Ганна Андріївна (студентка ІІ курсу Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій).

Науковий керівник: Сазонова С.В.

6. Гуртки якості як перший етап управлінських інновацій на шляху до досягнення всеохопного управління якістю в Україні.

Мельник Надія Валеріївна (студентка ІV курсу Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій).

Науковий керівник: Анахова О.В.

7. Інновації в державному управлінні: заходи впровадження е-урядування в Україні.

Бритюк Леся Валеріївна (студентка ІІ курсу Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій).

Науковий керівник: Анахова О.В.

8. Проблеми та пріоритети державного управління інформаційною безпекою в інноваційній системі електронного урядування.

Сільченко Аліна Володимирівна (студентка ІІ курсу Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій).

Науковий керівник: Анахова О.В.

9. Ринок інформаційно-комунікаційних технологій: структура та аналіз.

Шеремет Майя Ярославівна (студентка І курсу Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій).

Науковий керівник: Сазонова С.В.

10. Інноваційні інформаційні технології на ринку послуг.

Стєкольщиков Вадим Володимирович (студент І курсу Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій).

Науковий керівник: Сазонова С.В.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 13 864