XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Чому я обираю спеціальність маркетинг

12:01, 16-05-2017

Я обрала для себе шлях маркетолога, насамперед, тому що, цей вид діяльності прогресуючий, і тому ця професія ніколи не застаріє.

Хто такий маркетолог?

Справжній Маркетолог – це МОЗОК компанії, який здатен генерувати ідеї, за які споживач готовий платити гроші.

А з іншого боку – це СИЛА, ЯКА РУХАЄ, яка підштовхує компанію зсередини до реалізації, впровадження цих ідей.

  • Гарний маркетолог – це ПОРУШНИК СПОКОЮ в компанії. Він – наполегливий, енергійний, послідовний, ВІДПОВІДАЛЬНИЙ.
  • Поганий маркетолог – інертний, прагне робити, ЯК УСІ. У помилках схильний звинувачувати будь-кого, проте не себе.

Плюси професії:

  • Одна з найбільш затребуваних професій.
  • Дозволяє реалізовувати себе людям творчим, активним.

Мінуси професії:

  • В Україні на маркетологів часто покладають багато обов’язків, і якщо вони не можуть впоратися, з них роблять «цапів-відбувайлів»
  • В Україні маркетологів нерідко сприймають як тих, хто витрачає, а не заробляє гроші. Тому маркетологу кожного дня своєю працею потрібно доводити, що підприємство отримує від нього користь.

У яких установах може працювати маркетолог?

Сьогодні робота для маркетолога є на будь-якому підприємстві, де працює хоча б десять осіб. Крім того, маркетинг для багатьох стає стартом для власного успішного бізнесу.

Якими особистими якостями, повинен володіти маркетолог?

  • Наполегливість, готовність доводити і впроваджувати ідеї всупереч спротиву більш інертних колег.
  • Бажання створювати щось нове, цікаве, бути першопроходьцем.
  • Відповідальність.

Прямими обов’язками маркетолога є:

  • Збір та аналіз даних про смакові переваги покупців. Даний процес проводиться за допомогою аналізу продажів з торгових точок або ж шляхом маркетингових досліджень.
  • Збір інформації про продажі, на основі яких аналізується попит.
  • Проведення маркетингових досліджень. Для цього наймають інтерв’юерів, які прямо спілкуються із споживачами.
  • Моніторинг галузі, в якій знаходиться просувний товар. Це аналіз переваг і недоліків конкурентних марок.
  • Просування продукції. Розробка концепції та рекомендацій, які теоретично зможуть допомогти у підвищенні продажів.
  • Внесення даних в програму, яка проведе ретельний аналіз і піднесе результат у вигляді зручного графіка.
  • Складання звітів та презентація рекомендацій по просуванню начальству.

Робота маркетолога дуже багатогранна і цікава. Адже крім складною і кропіткою аналітичній частині, ви отримуєте масу адреналіну і можливостей проявити свої творчі здібності.

Перспективи професії

Маркетолог – це одна з найперспективніших професій. Ви отримуєте масу можливостей, які тільки й чекають того моменту, коли ви зважитеся їх використовувати. Адже крім простих вузькоспеціалізованих посад, перед вами відкриваються двері в вища управлінська ланка. Маркетологам завжди є, до чого прагнути і куди рости. Це важливо і дозволяє самовдосконалюватися постійно, навіть перебуваючи на самій вершині успіху.

Однією з основних переваг даної професії є її молодість і широкий спектр обов’язків. Адже маючи таку величезну кількість знань, умінь і навичок, навіть при невдалої кар’єрі маркетолога ви з легкістю зможете знайти себе в цілому ряді більш вузько направлених спеціальностей.

Студентка групи МРД-11 Савенко Анастасія

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 41 844