XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Світ маркетингу очима студентів: чому я обрала «МАРКЕТИНГ»

15:00, 09-11-2017

Студенти групи МРД-21 виступили перед першокурсниками-маркетологами з презентаціями про перспективи їхньої майбутньої професії.

САВЕНКО АНАСТАСІЯ розповіла, чому вона обрала для себе шлях маркетолога: «Насамперед, тому що, цей вид діяльності прогресуючий, і тому ця професія ніколи не застаріє».

Хто такий маркетолог?

Справжній Маркетолог – це МОЗОК компанії, який здатен генерувати ідеї, за які споживач готовий платити гроші.

А з іншого боку – це СИЛА, ЯКА РУХАЄ, яка підштовхує компанію зсередини до реалізації, впровадження цих ідей.

Гарний маркетолог – це ПОРУШНИК СПОКОЮ в компанії. Він – наполегливий, енергійний, послідовний, ВІДПОВІДАЛЬНИЙ.

Поганий маркетолог – інертний, прагне робити, ЯК УСІ. У помилках схильний звинувачувати будь-кого, проте не себе.

 

Плюси професії:

  • Одна з найбільш затребуваних професій.
  • Дозволяє реалізовувати себе людям творчим, активним.

 

Мінуси професії:

  • В Україні на маркетологів часто покладають багато обов’язків, і якщо вони не можуть впоратися, з них роблять «цапів-відбувайлів»
  • В Україні маркетологів нерідко сприймають як тих, хто витрачає, а не заробляє гроші. Тому маркетологу кожного дня своєю працею потрібно доводити, що підприємство отримує від нього користь.

 

У яких установах може працювати маркетолог?

Сьогодні робота для маркетолога є на будь-якому підприємстві, де працює хоча б десять осіб. Крім того, маркетинг для багатьох стає стартом для власного успішного бізнесу.

 

Якими особистими якостями, повинен володіти маркетолог?

  • Наполегливість, готовність доводити і впроваджувати ідеї всупереч спротиву більш інертних колег.
  • Бажання створювати щось нове, цікаве, бути першопроходьцем.
  • Відповідальність.

 

Розвінчаємо декілька найпоширеніших міфів про професію маркетолога

Вивчати споживача в маркетингу не головне. Маркетинг – це в першу чергу створення доданої цінності, за яку споживач готовий платити гроші.

Маркетолог – це не той, хто гребе гроші лопатою. Маркетолог заробляє гроші великою працею. Разом із тим у маркетолога ОДИН ІЗ НАЙВИЩИХ РІВНІВ ЗАДОВОЛЕНОСТІ своєю працею, адже він може прямо впливати на результат. Тим, для кого процес важливіший результату, маркетинг буде нецікавий.

 

Перспективи професії

Маркетолог – це одна з найперспективніших професій. Ви отримуєте масу можливостей, які тільки й чекають того моменту, коли ви зважитеся їх використовувати. Адже крім простих вузькоспеціалізованих посад, перед вами відкриваються двері в вищу управлінську ланку. Маркетологам завжди є, до чого прагнути і куди рости. Це важливо і дозволяє самовдосконалюватися постійно, навіть перебуваючи на самій вершині успіху.

Однією з основних переваг даної професії є її молодість і широкий спектр обов’язків. Адже маючи таку величезну кількість знань, умінь і навичок, навіть, якщо кар’єра маркетолога виявилася невдалою, ви з легкістю зможете знайти себе в цілому ряді більш вузько направлених спеціальностей.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 10 266