XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

УВАГА! На спеціальність «МАРКЕТИНГ» у 2018 році додатково виділено 10 бюджетних місць

15:10, 20-04-2018

ДАТИ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ:

  • 02-25.07.18 - реєстрація в електронному кабінеті;
  • 12-26.07.18 - подача електронних заяв до вищих навчальних закладів;
  • 01.08.18 - публікація рейтингових списків, рекомендованих до зарахування на бюджетні місця;
  • 06.07.18 - подача оригіналів документів до вищих навчальних закладів;
  • 07.07.18 - публікація списків абітурієнтів, зарахованих на бюджет;
  • 30.08.18 - зарахування на контрактну форму навчання.

Для тих, хто вступатиме на основі диплома молодшого спеціаліста, подача документа триватиме до 24 липня, а вступні іспити пройдуть з 25 по 31 липня

Чекаємо на вас, наші майбутні студенти!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 863