XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Участь викладачів кафедри маркетингу у формуванні міжнародної колективної монографії

10:58, 12-10-2018

За результатами спільної наукової роботи викладачами кафедри маркетингу д.е.н., проф. Виноградовою О.В., к.е.н., доц. Дарчук В.Г., к.е.н., доц. Дрокіною Н.І. к.е.н., доц. Євтушенко Н.О. та фахівцями ВНЗ України і Європи видана колективна монографія: «Management of the 21st century: globalization challenges», яка опублікована Східно-європейським центром фундаментальних досліджень у Празі.

Викладачі кафедри маркетингу прийняли участь з такими розділами:

PART 1. DEVELOPMENT OF MODERN PARADIGM OF MANAGEMENT IN UKRAINE: GLOBALIZATION AND NATIONAL ASPECTS:

Vynohradova О., Darchuk A., Pilihrim K. The paradigm of the personnel management of the enterprise on the basis of the staff motivation system development.

PART 4. THE LEGAL, SOCIOCULTURAL AND EDUCATIONAL ASPECTS OF SOCIETY MANAGEMENT:

Yevtushenko N., Drokina N. Intellectual capital management strategy in organization.

Публікація даної монографії була рекомендована вченою радою Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України (Протокол № 5 від 01 червня 2018 року) та Університетом управління інформаційними системами, Латвія (Протокол № 3 - 18 від 19 червня 2018 року).

У колективній монографії розглянуто сучасну парадигму менеджменту в Україні на національному і глобалізаційному рівнях та теоретико-методологічні й практичні аспекти управління сучасними соціально-економічними системами в умовах регіоналізації та світової інтеграції.

Зі змістом монографії можна ознайомитися за посиланням:

MANAGEMENT OF THE 21ST CENTURY: GLOBALIZATION CHALLENGES (In edition I.A. Markina, Doctor of Economic Sciences, Professor) (Частина 1)

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 490