XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Творче натхнення – складова професії маркетолога. Екскурсія в Київську національну картинну галерею «Шоколадний будинок»

14:03, 09-12-2018

5 грудня картинна галерея «Шоколадний будинок» ласкаво відкрила двері для вільного входу і перегляду картинної галереї  для усіх відвідувачів. Так і зробили студенти  групи МРД-11.  

 

Студенти могли вільно відвідати і проаналізувати кожну картину на першому поверсі і скульптури на поверсі вище.

 

Галерея представила найкращі роботи відомих скульпторів та художників, представники музею ласкаво запросили студентів на екскурсію, але студенти вирішили піти іншим шляхом, а саме зробили собі індивідуальну екскурсію.

Студенти обійшли весь перший поверх в пошуках чогось нового і цікавого, в результаті вони отримали певні емоції  від архітектури, незвичайних картин та дуже великого дзеркала, при виході з першого залу студентів зустріли великі мармурні сходи на другий поверх з неймовірним візерунком.

На другому поверсі студентів чекала нагода побачити сучасний живопис та скульптури. Високі стелі, стародавня ліпнина, незвичайний живопис та скульптури в сучасному стилі.

 

Відвідавши культурний захід студенти-маркетологи отримали велике задоволення від заходу.  І хоча маркетолог - це креативна та енергійна людина, яка ніколи не стоїть на місці, все ж, іноді варто зупинитись, подивитись навколо, насолодитись тим прекрасним, що оточує нас.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 163