XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Студентський науковий гурток «ІТ – МАРКЕТОЛОГ» як вид науково-дослідної роботи студентів

12:13, 08-02-2019

Науково-дослідна робота студентів є важливою складовою їхньої професійної підготовки, передбачає навчання студентів методології і методики дослідження, систематичну участь у дослідницькій діяльності, застосування технологій та вмінь творчого підходу для вирішення наукових проблем.

Участь студентів-маркетологів Державного університету телекомунікацій у науковій діяльності може проходити як протягом навчального процесу так і у позаучбовий час (робота в студентському гуртку; участь в НДР кафедри; виступи з доповідями на науково-практичних конференціях тощо).

Найефективніше науково-дослідна робота студентів маркетологів реалізується в студентському науковому гуртку «ІТ – маркетолог», який створений завідувачем кафедри маркетингу професором, д.е.н. – Виноградовою Оленою Володимирівною. Керівником гуртка назначено доцента кафедри к.е.н. Євтушенко Наталю Олександрівну. Членами студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» є студенти груп МРД-11, МРД-21, МРД-31, - всього 28 чоловік.

 

Засідання студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» відбуваються два рази на місяць, при чому тема кожного засідання запланована за окремими викладачами кафедри маркетингу. План заходів студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» на друге півріччя 2018/2019 н.р. наведено у таблиці.

План заходів студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог»

 

Тема засідання

Вид заняття

Дата  проведення

Тренінг розвитку індивідуальних здібностей. «Інтернет-маркетинг: пошук маркетингової інформації»

Тренінг з індивідуальним виконанням практичних завдань

11.02.2019

Кастомізація продукту і практика побудови білдера. Презентація доповідей.

Семінар-обговорення доповідей

25.02.2019

Е-mail  маркетинг – створюємо ефективні листи і розсилки. Презентація доповідей.

Тренінг з індивідуальним виконанням практичних завдань

11.03.2019

Круглий стіл із залученням фахівців у сфері маркетингу та реклами: дослідження споживчих потреб молоді на телекомунікаційному ринку України.

Cемінар-диспут

25.03.2019

Інновації: що нового буде в інтерфейсі і логіці інтернет-магазинів завтрашнього дня.

Презентація доповідей.

Семінар-обговорення доповідей

8.04.2019

Круглий стіл із залученням фахівців у сфері маркетингу та реклами: «Український молодіжний бренд: сучасний стан та перспективи розвитку».

Cемінар-диспут

22.04.2019

Успішні люди в ІТ- маркетингу.

Презентація доповідей.

Семінар-обговорення доповідей

06.05.2019

Фестиваль реклами: «Державний університет телекомунікацій – найкращий»

Виставка, семінар-колоквіум

20.05.2019

 

Існування студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» є необхідним для становлення і розвитку майбутніх фахівців – маркетологів, які або удосконалюють і поглиблюють свої знання, або знаходять свою наукову стежину, або прагнуть отримати свої додаткові бали поточної успішності.

Крім того, протягом реалізації запланованих заходів студенти-гуртківці переймають досвід своїх старших колег та наставників-викладачів, які із задоволенням передають набуті за довгі роки своєї професійної діяльності знання юним колегам для того, щоб у майбутньому останні стали висококваліфікованими фахівцями-маркетологами.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 001