XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Результати 1 етапу Всеукраїнської олімпіади з маркетингу

10:41, 06-03-2019

У лютому відбувся І етап Всеукраїнської олімпіади для студентів вищих навчальних закладів з дисциплін та спеціальностей за наказом МОН №1313 від 28.11.2018р.

22 лютого на кафедрі Маркетингу проводився І етап Всеукраїнської олімпіади з спеціальності «Маркетинг» для студентів 3 курсу МРД–31.

Завдання з олімпіади складались із тестів які базувались на наступних дисциплінах: «Маркетинг», «Поведінка споживача», «Маркетингові дослідження», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингова цінова політика», «Маркетингові комунікації».

Підрахувавши результати визначили переможців Савенко Анастасію та Єрмак Юлію, які отримали достатню кількість балів, що б посісти І місце.

Анкети переможців І етапу Всеукраїнської олімпіади з спеціальності Маркетинг були направлені в Одеський національний політехнічний університет для участі у ІІ турі Всеукраїнської олімпіади, що відбудеться 4-5 квітня 2019 року.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 917