XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вітаємо студентів ДУТ - майбутніх маркетологів – креативних, перспективних, успішних – з професійним святом Днем Маркетолога!!!

11:57, 25-10-2019

Ура! До нас прийшло свято! 25 жовтня в Україні відзначають День маркетолога.

Всіх маркетологів вітаємо зі святом!

Маркетологи - стратеги і тактики продажів. Завдяки їм плаття, про яке ви мріяли, ганяється за вами по всім сайтам навіть після покупки.

Якби не маркетологи, ми б не знали, що робити під час паузи, де знайти райську насолоду, що купила б ваша киця, що найкраще для чоловіків і хто коннектінг піпл.

Якщо говорити серйозніше, то маркетологи вивчають смаки і переваги споживачів і просувають товари на ринку. Від їх професіоналізму залежить успіх будь-якого бізнесу.

Хочемо Вам побажати завжди робити вірні прогнози, вміти поєднувати високий професіоналізм і корисні навички в своїй роботі, з легкістю зацікавлювати клієнта і успішно просувати будь-який продукт. Нехай кожен день буде сонячним, а кожна ідея - перспективною і вдалою, безмежного натхнення та креативу, професійної реалізації та постійного зростання добробуту, а також великого успіху, який буде супроводжувати вас у всіх ваших справах!

 
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 769