XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Відбулось засідання наукового гуртка «Scientia potentia est»

17:30, 08-02-2020

На початку лютого кафедра маркетингу провела засідання студентського наукового гуртка «Scientia potentia est». Тема засідання: «Сугестивні технології та маніпулювання в рекламі. Неймінг: особливості створення бренду компанії».

Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка старшого викладача кафедри О.В. Крижко, завідувача кафедри О.В. Виноградової, доцента Н.О. Євтушенко, а також студентів груп МРД-11 та МРД-21, МРД-31, МРД-41.

Яскравою була доповідь студентки групи МРД-41 Савенко Анастасії про сучасні підходи щодо технологій посилення маніпулятивного впливу на свідомість людини, зокрема розглянули сугестивні технології та маніпулювання в рекламі. Ці технології посилюють сприйняття рекламної продукції, що є особливо актуальним для збільшення рентабельності комунікаційних заходів. З іншого боку, знання означених технологій дозволить розробляти законодавчі норми із запобігання маніпулятивного впливу, що є особливо актуальним для реклами товарів шкідливих для здоров’я.

Далі викладачі із студентами провели дискусію про створення назв брендів.  Якісно розроблена назва для компанії, продукту або послуги - це один з критеріїв компанії безпосередньо впливає на швидку впізнаваність, що може стати одним з факторів вашого майбутнього успіху, адже «як кораблик назвеш, так він і попливе».

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 346