XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Робота студентських гуртків «ІТ-маркетолог» та «Scientia potentia est» під час карантину: SWOT-аналіз дистанційного навчання

17:16, 21-04-2020

В умовах карантину наукова робота студентів на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій продовжується у режимі реального часу на базі мережі Internet. 

На початку квітня керівник наукового студентського гуртка «ІТ-маркетолог» д.е.н. доцент Євтушенко Н.О. та керівник гуртка «Scientia potentia est» - старший викладач кафедри Крижко О.В. переслали на електроні адреси учасникам гуртків практичне завдання на тему «SWOT-аналіз дистанційного навчання в університеті, її сильні та слабкі сторони, можливості та загрози».

SWOТ-аналіз - це аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища  підприємства. Аналізу підлягають сильні сторони (Strength), слабкі сторони (Weakness) внутрішнього середовища, а також можливості (Opportunities) і загрози (Threats) зовнішнього середовища організації. Методологія SWOT-аналізу передбачає спочатку виявлення сильних і слабких сторін, можливостей і загроз, після цього встановлення зв'язків між ними, які в подальшому можуть бути використані для формулювання стратегії підприємства.

В сучасному світі дистанційна освіта є досить перспективною формою навчання в університеті, проте, як і будь-яка діяльність має як свої плюси, так і мінуси, які можливо оцінити за допомогою SWOТ-аналізу.

Студенти – учасники наукового студентського гуртка провели аналіз сильних та слабких сторін, можливостей та загроз дистанційного навчання в університеті. Найкращі результати SWOТ-аналізу були представлені студентками ІІІ курсу Криворучко Анастасією та Бесараб Катериною. Обидві учасниці за допомогою SWOT-аналізу найбільш детально описали сильні та слабкі сторони дистанційного навчання  на фоні можливостей та загроз.

Матриця SWOTаналізу ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Можливості:

Загрози:

  • дешевше, ніж інші форми навчання;
  • відкритість освітніх ресурсів від університету через систему Moodl;
  • зручність та швидкість у процесах отримання та передачі інформації за навчальним матеріалом;
  • відсутність вербального контакту з викладачами та іншими студентами;
  • недостатньо знань досконалого користування програмним забезпеченням;
  • різний рівень  забезпечення комп'ютерними технологіями;

Сильні сторони:

 

 

  • акумулювання знань та якості навчання з технологіями;
  • досвід навчання на дистанційній формі забезпечить легку інтеграцію в систему роботи компанії;
  • заохочення контактів між студентами й викладачами;
  1. Навички організації навчального процес у режимі реального часу.
  2. Навички самостійного опрацювання  матеріалу за дисциплінами.
  3. Навички до самомотивації.
  4. Розвиток навичок співробітництва в складних обставинах.
  1. Труднощі у активному використанні засобів навчання.
  2. Завантаженість роботи викладачів впливає на рівень зворотного зв´язку.

Слабкі сторони:

 

 

  • велике письмове навантаження;
  • труднощі у процесі  самостійного опрацювання матеріалу з різних дисциплін (інколи не все зрозуміло);
  • неполадки у мережі Internet, що перешкоджає передачі  інформації у конкретний час.
  1. Складності до ефективного використання часу в домашніх умовах.
  2. Недостатній рівень  мотивації.
  3. Якість засвоєних знань залежить від активної роботи студента.
  1. Не враховуються різноманітні здібності студентів і шляхи навчання.
  2. Положення про дистанційне навчання потребує внесення корективів.

Маркетологи – найкреативніші та найбільш цілеспрямовані люди! Навіть будучи в умовах самоізоляції маркетологи професіонали продовжують працювати та розвиватися, відкривати нові горизонти та досягають успіхів тоді, коли це здається неможливим. І звісно ж за кожною перемогою будь-якої людини стоїть велика підтримка та допомога зі сторони найближчих для неї людей.

Так само і з студентами-маркетологами, адже за кожною маленькою перемогою юного маркетолога стоїть колосальна допомога та підтримка небайдужих викладачів кафедри маркетингу. Саме це ми можемо побачити у процесі функціонування  гуртків «ІТ-маркетолог» та «Scientia potentia est» в умовах карантину, адже саме тут неможливе стає можливим. 

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 188