XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра маркетингу запрошує Вас у вівторок, 19 травня 2020 о 15:00 на день відкритих дверей, який відбудеться на онлайн платформі Zoom

18:07, 15-05-2020

Кафедра маркетингу запрошує Вас у вівторок, 19 травня 2020 о 15:00 на день відкритих дверей, який відбудеться на онлайн платформі Zoom.

Модератор зустрічі завідувач кафедри д.е.н, професор Виноградова Олена Володимирівна

На цій зустрічі Ви зможете отримати відповіді на всі питання, щодо вступу на спеціальність 075 «Маркетинг» Освітньо-професійної програми «Маркетинг»;

  • Ви дізнаєтесь про переваги навчання на кафедрі маркетингу
  • ознайомитесь із  сучасними маркетинговими технологіями, які вивчаються в рамках навчального процесу та матеріальною базою навчання
  • дізнаєтесь ким Ви зможете працювати  та на яку заробітну плату Ви зможете розраховувати
  • зрозумієте переваги  при працевлаштуванні із   сертифікатами, отриманими під час навчання у ДУТ
  • зможете задати своє питання та отримати відповідь on-line

Посилання на конференцію очікуйте на пошті

Для участі в заході необхідно пройти реєстрацію у формі, яка розміщена нижче!

Розкажіть про себе
Давайте знайомитись:



Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Вкажіть питання, на які бажаєте отримати відповідь:
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 16 980