XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Професіоналізм і любов до своєї справи – принципи роботи кафедри Маркетингу

12:12, 28-05-2020

Професіоналізм і любов до своєї справи - ось два основних принципи, яких дотримується кафедра Маркетингу в Державном університеті телекомунікацій.

Викладачі кафедри систематично підвищують свій науковий потенціал, вдосконалюють знання, підвищують рівень викладацької майстерності, засвоюють новітні інтерактивні технології викладання спеціальних дисциплін, за допомогою проходження професійних курсів, семінарів, онлайн тренінгів,проходять стажування як у вітчизняних, так і у зарубіжних організаціях, закладах вищої освіти, в тому числі з питань застосування сучасного програмного забезпечення маркетингової діяльності, про що свідчать отримані ними сертифікати.Тим самим вони мотивують студентів для постійного самовдосконаленняу напрямку своєї професійної діяльності.

Набуті знання і вміння застосовують у педагогічній практиці під час створення навчально-методичних матеріалів для вивчення дисциплін при підготовці здобувачів освітніх ступенів «бакалавр» і«магістр», керівництві бакалаврськими й магістерськими дипломнимироботами.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 964