XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Маркетинг у Державному університеті телекомунікацій - престижна та якісна освіта

15:42, 07-06-2020

Освітня послуга в Державному університеті телекомунікацій на кафедрі «Маркетинг» охоплює всі аспекти розвитку особистості, що передбачає не тільки здобуття нових знань і формування вмінь, а й процес виховання. Від якості освітніх послуг залежить фізичний та інтелектуальний розвиток особистості, а також її здатність адаптації у професійному середовищі. Основна мета маркетингу в освіти полягає в утриманні балансу між задоволенням потреб споживачів (студентів) та замовників (роботодавців). Можливості випускників повинні збігатися з вимогами роботодавців і, безперечно, бути адекватно оплачені.

Основними перевагами навчання в державному університеті телекомунікацій на кафедрі маркетингу є:

  • Студенти вже з першого курсу навчаються за спеціальністю.
  • Поглиблене вивчення  фахових дисциплін англійською мовою.
  • Забезпечення поглибленого вивчення окремих напрямів маркетингу завдяки впровадженню сертифікованих спеціалізованих курсів.
  • Використання сучасних інтерактивних методик та найсучасніших теоретичих знань.
  • Конференції, наукові гуртки для студентів кафедри.
  • Мастер-класи від провідних фахівців з маркетингу.
  • Cучасна навчальна лабораторія.
  • Високий рівень працевлаштування випускників.

«Найкраще навчання – це практика» – головний принцип викладачів кафедри. Наші студенти мають унікальну і цінну можливість – пряме спілкування з практиками в маркетинуг. В рамках профільних дисциплін відбуваються зустрічі з успішними фахівцями-практиками, що працюють у відповідних сферах, під час якого студенти можуть поставити найрізноманітніші, з точки зору практики, питання та отримати на них вичерпну відповідь практикуючого фахівця.

Під час навчання в ДУТ майбутній маркетолог:

  • навчиться правильно визначати пріоритети, досягати поставлених цілей. Студент засвоїть основи власного тайм-менеджменту. Від ефективного планування власного часу безпосередньо залежить якість засвоєння матеріалу. Планування часу на кілька кроків вперед, правильний розподіл ресурсів, постановка задач та їхнє вирішення – саме цьому навчаться студенти університету;
  • опанує вміння спілкуватися. Переважна більшість студентів відчуває страх перед публічними виступами. За час навчання в ДУТ успішно «вилікує» ці комплекси, адже протягом навчання студенти спілкуватимуться і виступатимуть на семінарах, конференціях, презентуватимуть власні дослідні, курсові, дипломні роботи, виступатимуть на студентській сцені, здаватимуть сесію. Це дозволить розвинути комунікативні навички, а також навчить спілкуватися, викликати прихильність до себе, правильно презентувати себе, що допоможе не тільки в професійній діяльності, а й в повсякденному житті.
  • отримає фундаментальну освіту, сформований економічний спосіб мислення, що допоможе в майбутньому вирішувати складні професійні завдання.

Викладачам кафедри «Маркетинг» важливо, щоб ви, наші студенти, досягли очікуваних результатів, змогли застосувати свої знання на практиці та отримали додаткову впевненість в своїх силах.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 192