XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Досвід дистанційної здачі сесії студентів-маркетологів третього курсу

08:32, 11-06-2020

Під час карантину студенти маркетологи 3 курсу в Державному університеті телекомунікацій активно навчалися дистанційно і здобули навички у користуванні різними сервісами, що допомогло у проведенні якісного спілкування з викладачами та успішної здачі екзаменаційної сесії.

3 червня 2020 року студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» успішно розпочали екзаменаційну сесію. Перший залік був з дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства», під керівництвом д.е.н., доцента кафедри маркетингу Євтушенко Наталі Олександрівни.

Залік з дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» розпочався в запланований час та у відповідності із затвердженим розкладом проведення заліково-екзаменаційної сесії в Державному університеті телекомунікацій за допомогою онлайн конференції на платформі ZOOM. Після завершення заліку, студенти вирішили поділитися своїми враженнями.

Криворучно Анастасія поділилася своїми міркуваннями і висловилась, що на її думку, це великий досвід, який для нас виявився дуже корисним, оскільки після завершення університету на підприємствах будуть проводитися важливі онлайн-конференції із зарубіжними організаціями.

Бесараб Катерина. Ми 3 курс і вже звикли до екзаменаційної-сесії. Тому, залік з дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства», який проводився дистанційно нас ні трохи не налякав. Даний досвід для нас виявиться дуже цінним, адже в майбутньому нам знадобиться. Залік проходив в онлайн-режимі. Ми опрацьовували матеріал який нам надавав викладач, на заліку опрацювали блок тестів та відповідали на питання. Опитування проходило на онлайн платформі Zoom у вигляді конференції. Моє враження позитивне. Адже, ефективність оцінювання майже нічим не відрізняється від звичайного очного заліку. Єдиний незмінний факт - це підготовка.

Семенко Інна. Zoom – онлайн-сервіс відеозв'язку та відеоконференцій. Наш університет організував дистанційне навчання, одразу після введення карантину, так підготовка до цього заліку пройшла успішно за допомогою платформи Moodle. На сайті є опорні конспекти, презентації, лекції за нашою спеціальністю та завдання, які ми виконуємо. Виконавши всі завдання ми надсилаємо викладачу все через gmail.com або ukr.net пошту або Вайбер. Було обговорено різні питання щодо заліку та отримано бали за предметом. Ще було отримано додаткові бали за участю в олімпіадах та за допомогою опрацювання додаткових тем з предмету.

В Україні система дистанційної освіти лише робить перші кроки, але з кожним роком вона вдосконалюється й розширюється. Сподіваємось, що успішний досвід дистанційного навчання інших країн буде використаний і у нас, й студенти ВНЗ зможуть отримувати освіту в найбільш зручний для них спосіб.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 127