XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Захист магістерських робіт спеціальності «075-Маркетинг»

10:36, 25-06-2020

19 червня відбувся захист магістерських робіт у студентів Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва спеціальності «075-Маркетинг» в Державному університеті телекомунікацій.

Крючок Ірина, Мікуляк Світлана та Недопако Наталія – студенти групи МРЗм-71 успішно захистили свої роботи на високому рівні та отримали кваліфікацію «магістр  маркетингу». В цьому їм допомогли наукові керівники: завідувач кафедри маркетингу д.е.н, професор О.В. Виноградова та професор кафедри маркетингу, д.е.н., доцент Н.О. Євтушенко

 
 
 

Тематика дипломних робіт є актуальною та відповідає реаліям сьогодення. Виступи магістрантів були на найвищому професійному рівні. Магістерські роботи відрізнялись не лише елементами наукової новизни, а й практичним спрямуванням, чим викликали жваву дискусію та цікаві запитання членів екзаменаційної комісії, на які магістри давали аргументовані, змістовні відповіді.

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій вітає магістрантів з успішним захистом дипломних робіт!

Бажаємо не зупинятися на досягнутому, завжди рухатися вперед та використовувати у практичній діяльності отримані протягом навчання знання та уміння. Зичимо Вам реалізувати всі плани та задуми.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 720