XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Хто такий маркетолог ДУТ?

11:04, 06-08-2020

Часто приходячи до університету абітурієнту тяжко вирішити ким він хоче стати у майбутньому. Але зараз завдяки новим технологіям ви можете навіть на відстані дізнатися про ТОП професій, які зараз затребувані. Той час, який витрачений на розвідку, не слід вважати даремним. Однією з таких професій на сьогодення являється маркетолог.

Хто ж такий маркетолог спитаєте Ви? Які в нього обов’язки?  

Маркетолог - це той, хто може знайти для бізнесу відповіді на його найголовніші запитання, а саме: Як презентувати та зробити затребуваним продукт? Де знайти клієнтів, та як зробити їх постійними?

Маркетолог тісно взаємодіє з відділом продукту, саме він фактично відслідковує весь цикл життя: від створення концепцій та виробництва, до реклами та продажу на новому ринку.

Навчаючись на кафедрі маркетингу в Державному університеті телекомунікацій, Ви здобудете компетенції маркетолога, які у подальшому дозволять Вам отримати престижне і високооплачуване робоче місце.

Ставши нашим студентом, протягом навчального року Ви будете брати активну участь у заходах: конкурсній програмі "Візитна картка першокурсника", засіданнях студентського наукового гуртка "IT-маркетолог", святі професії «День маркетолога» та багатьох інших програмах та екскурсіях. Що дуже пізнавально!

Основні маркетингові інструменти, якими ви будете володіти, навчаючись під керівництвом висококваліфікованих викладачів: Google Analytics, SEO, SMM, Контекстна реклама, Online-PR, Usability, Копірайтинг, Блогінг, Ремаркетинг, Дизайн, Email-маркетинг та багато інш.

У освітню програму «Маркетинг»  включено всі необхідні фахові дисципліни. Такі, як: «CRM системи в маркетингу», «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика», «Інтернет- маркетинг», «Маркетингові проекти в галузі телекомунікацій», «Маркетингова товарна та цінова політика» тощо.

Безпосередніми обов'язками маркетолога є:

  1. Збір та аналіз даних про потреби клієнтів. Цей процес здійснюється шляхом аналізу продажів в торгових точках або маркетингового дослідження.
  2. Збір інформації про продажі, яка використовується для аналізу попиту.
  3. Проведення маркетингових досліджень.
  4. Моніторинг галузі, в якій просувається продукт. Це аналіз переваг і недоліків конкурентних брендів.
  5. Просування продукції. Розробіть концепції та рекомендації, які теоретично можуть допомогти збільшити продажі.
  6. Введення даних в програму, яка проведе ретельний аналіз і представить результат в зручному графіку.
  7. Підготовка звітів і подання рекомендацій по просуванню начальнику.

Державний університет телекомунікацій надає можливості для особистого кар'єрного розвитку. Вступивши до нашого вузу Ви ступаєте на шлях успішної людини.

Мрії вимагають стратегій, а стратеги-планування, цьому і всьому іншому Ви можете навчитися в нашому університеті.

З радістю чекаємо Вас у нашій приймальній комісії!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 151