XS
SM
MD
LG
Государственный Университет Телекоммуникаций

Адрес:
03110, Украина
г. Киев, ул. Соломенская, 7
Контактная информация:
Государственный Университет Телекоммуникаций

Открытая лекция доцента кафедры маркетинга к.э.н. Дарчук В.Г. на тему «Система маркетинговых исследований: методы и технологии»

15:18, 02-10-2020

29 сентября 2020 года в аудитории № 417 доцентом кафедры маркетинга Дарчук В.Г. была проведена открытая лекция для студентов группы МРД 21 по дисциплине «Маркетинговые исследования и бизнес-аналитика» на тему: «Система маркетинговых исследований: методы и технологии». Занятие было построено по четко сформулированному плану. По тематике открытой лекции лектором были раскрыты основные положения, в частности, подходы ученых к пониманию толкования понятийного аппарата маркетинговых исследований, определена и проанализирована классификация маркетинговых исследований по методам, представлена общая характеристика видов маркетинговых исследований, определены их понятия, признаки и виды. Лекцию сопровождал подобранный презентационный материал, который включал графические и фотографические данные по указанной тематике, что позволило лектору сохранить устойчивое внимание слушателей на протяжении всего занятия. В заключительной части Дарчук В.Г. обратила внимание студентов на современные методы и технологии маркетинговых исследований, которые постоянно обновляются, рассказала о особенностях использования их на практике.

На лекции присутствовали Директор Учебно-научного института менеджмента и предпринимательства к.т.н. Федюнин С.А., заместитель директора ННИМП д.т.н., профессор Ващенко А.П., зав.кафедрой маркетинга д.э.н., профессор Виноградова Е.В., зав.кафедрой менеджмента д.э.н., профессор Гудзь Е.Е., зав.кафедрой экономики предприятия и социальных технологий д.э.н., профессор Гусева О.Ю., зав.кафедрой предпринимательства, торговли и биржевой деятельности к.э.н., доцент Гавриш В.М. и преподаватели кафедры маркетинга.

Присутствующие отметили, что Дарчук В.Г. провела открытую лекцию согласно учебному плану на должном уровне, а использование современных технологий преподавания материала значительно повысило усвоения представленного материала студентами и дополнило структуру лекции. Следует отметить, как особенность прочитанной лекции, ее практически-ориентированную, то есть компетентностную основу содержания. Она полностью построена в соответствии с требованиями современности.

Можно сделать вывод, что занятие было проведено на высоком научном и учебно-методическом уровне и получило положительные отзывы, в частности, отмечено умение сосредоточить внимание слушателей на главных положениях материала лекции, создать творческую и рабочую атмосферу.

Фотографии

детальніше

Шановний абітурієнт!

До Вас звертається член приймальної комісії кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій.

Ви подали заяву для вступу на спеціальність Маркетинг за якою здійснюється підготовка на нашій кафедрі.

Дана спеціальність є однією з найбільш затребуваних та популярних спеціальностей на ринку праці.

Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною. Вартість підготовки за спеціальністю Маркетинг  складає 18 600 грн. на денній формі навчання  на рік, що значно нижче ніж у КПІ (30 600 грн. на рік) та НАУ (23 000 грн. на рік).

Якщо Вами до приймальної комісії будуть надані оригінали документів та сплачено за навчання, Ви гарантовано станете студентом нашої кафедри.

На кафедрі зроблено все можливе для того щоб збулися мрії студента та його батьків:

Кафедра маркетингу готує висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців по одній із найбільш престижних спеціальностей, при цьому не просто маркетологів, як в класичних вузах, а найсучасніших ІТ – маркетологів, Інтернет-маркетологів.

Кафедрою укладено договори про співпрацю з провідними компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників: ТОВ «UDS CONSULTING» ; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ADPARTNER».  

В освітньо-професійній програмі кафедри в межах навчального процесу сплановано отримання сертифікатів компаній-партнерів (міжнародна компанія UDS CONSULTING, срібний партнер компанії Microsoft, у рамках дисципліни «CRM-системи в маркетингу»; Веб-студія «UpWay» у  рамках дисципліни «Електронний бізнес»; провідна рекламна агенція «ADPARTNER» у рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг»  тощо), що надає право нашому випускнику отримати перше високооплачуване робоче місце в компанії, по якій отримано сертифікат, як в нашій країні, так і за кордоном.

Втілений на кафедрі інноваційний зміст навчання забезпечує навчання нашого студента тому, що потрібно і як потрібно, теоретично і практично, відповідно до компетенцій компаній-партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Це дозволяє нашому студенту мати фахову перевагу на ринку праці.

Для повноцінного оволодіння теоретичними знаннями та практичними уміннями і навиками майбутньої професії, навчання по спеціальності на нашій кафедрі починається з 1-го курсу, а не з 3-го, як на аналогічних кафедрах інших університетів.

Половина навчальних занять, відповідно до вимог компаній-партнерів кафедри, проводиться практично з використанням сучасного програмного забезпечення на обладнанні останнього покоління, які використовуються компаніями-партнерами кафедри у своїй роботі. Це дозволяє нашому студенту оволодіти сучасними практичними уміннями і навиками, які необхідні для успішної роботи в компаніях.

В сучасних компаніях велика увага приділяється знанню англійської мови. Для оволодіння англійською мовою на кафедрі втілена система її поглибленого вивчення, яка забезпечує засвоєння англійської мови за час навчання на рівня міжнародного стандарту В2. На нашій кафедрі посилено вивчається англійська мова, яка необхідна для успішної роботи за спеціальністю. На 1-му та 2-му курсах заняття по англійській мові проводяться 3 пари на тиждень з урахуванням термінології кафедри. На 3-му, 4-му, 5-му курсах по всім дисциплінам, які викладаються на кафедрі 20% занять проводяться англійською мовою, що надає конкурентну перевагу нашим випускникам.

Відповідно до вимог науково-технічного прогресу та компетенцій компаній для оволодіння практичними уміннями і навиками на кафедрі маркетингу створена сучасна навчально-матеріальна база. Лабораторія Digital-маркетингу та Google – аналітики функціонує на базі програмних комплексів та інструментів WordPress, Google forms, Google analytics, Google Trends, Google Tag Manager, Moqups, Asana, Wonderlist, Wonderlist, MS Dynamics CRM, CRM  Bitrix24, MS Power BI.  Це дозволяє нашим студентам навчатися по компетенціям компаній-партнерів кафедри – потенційних роботодавців.

Всі приміщення кафедри забезпечені безкоштовним доступом до швидкісної мережі Інтернет, що дозволяє нашим студентам користуватись у навчанні ресурсом електронної бібліотеки Університету, періодичними світовими виданнями у галузі інформаційних технологій, використовувати дистанційне навчання Moodle та електронний розклад занять.

Кафедрою організовуються і проводяться навчальні практики на виробничих базах в компанія-партнерах кафедри (ТОВ «UDS CONSULTING»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ADPARTNER») на 2-му курсі – ознайомча практика, для отримання первинних знань про професію; на 3-му курсі – виробнича практика, для набуття студентом практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків; на 4-му курсі переддипломна практика, для практичного застосування та удосконалення набутих теоретичних знань. Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу. Під час практик кращим студентам пропонується працевлаштування в цих компаніях.

Навчаючись за спеціальністю МАРКЕТИНГ, Ви за доступною ціною отримаєте якісну вищу освіту, і що особливо важливо, отриманий під час навчання сертифікат компанії-партнера кафедри, гарантує Вам перше високооплачуване робоче місце.

Увага! Шановні абітурієнти!
В нашому університеті за зверненням студента з 1 курсу дозволяється помісячна оплата за навчання!
Читайте также
15:59, 13-11-2020

Про кафедру

Кафедра Маркетинга

Получить консультацию

Ваш запрос на обратный звонок получит заведующий кафедрой
Отправить запрос

Абитуриенту

Специализация: Маркетинг

Образовательная программа направлена на подготовку специалистов по маркетингу с приоритетом Интернет-маркетинга и широким применением ИТ-технологий, которые способны решать проблемы разработки и реализации эффективной стратегии маркетинга с учетом особенностей функционирования телекоммуникационной отрасли. Программа предусматривает преподавание учебных дисциплин специалистами в сфере маркетинга и его информационно-аналитического обеспечения, существенно углубляет профессиональные компетентности будущих выпускников.

Специализация: Маркетинг

Образовательная программа направлена на подготовку специалистов по маркетингу с приоритетом Интернет-маркетинга и широким применением ИТ-технологий, которые способны решать проблемы разработки и реализации эффективной стратегии маркетинга с учетом особенностей функционирования телекоммуникационной отрасли. Программа предусматривает преподавание учебных дисциплин специалистами в сфере маркетинга и его информационно-аналитического обеспечения, существенно углубляет профессиональные компетентности будущих выпускников.

Просмотров: 625