XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Наповнюємо інноваційний зміст навчання новими маркетинговими технологіями

11:45, 23-11-2020

09-13 листопада 2020 колектив кафедри маркетингу прийняв онлайн-участь в 17-му Міжнародному форумі RE: MARK 2020 «МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ІНСТРУМЕНТИ І ТЕХНОЛОГІЇ». Організаторами Форуму виступили журнал «Маркетинг і реклама» і дослідницька компанія DDI Group. Це найбільший і єдиний в Україні захід у галузі маркетингових досліджень, а також традиційна платформа обговорення специфічних проблем сфери маркетингових досліджень, місце демонстрації інноваційних дослідницьких інструментів і технологій. Спікерами форуму були практики, лідери галузі маркетингових досліджень в Україні, а також провідні вчені в цій галузі.

Доповіді, представлені на Форумі викликали і науковий і методичний резнанс в силу своєї актуальності, практичної спрямованості, методичної основи і серйозної наукової бази. Особливо хотілося б відзначити доповіді:

  • Володимира Швеця, DDI Group, «Ринок маркетингових досліджень в Україні».
  • Катерини Ільченко, засновника агентства Neuro-knowledge «Нейромаркетинг: метод, практика застосування в бізнесі», «Нейромаркетингові дослідження телеконтенту: інсайти і результати».
  • Гліба Байбаєва, експерта з продукту VodafoneUkraine «Життя в телефоні: BigData в digital-кампаніях», «Bid Data in Programmatic - Future of Programmatic (neuromarketing + AI)» і Сергія Бориславського, начальника департаменту управління доходами і BidDataаналітіки VodafoneУкраіна про аналітіку BigData.
  • Алли Саростіної, доцента КНУ ім. Тараса Шевченка «Стабс-методика визначення мети маркетингового дослідження».
  • Станіслава Чіглінцева, MASMI Ukrainе «Поведінка споживачів в період пандемії COVID - 19».
  • Сергія Дембіцького, Інститут соціології НАНУ «Про специфіку узагальнення даних онлайн опитувань, або« куди зникла репрезентативність?»
  • Андрія Длігача, Advanter Group "Дослідження українського бізнесу і поведінки українців в рамках розробки Національної економічної стратегії».
  • Олександра Виноградова, канд. психол. наук КНУ ім. Тараса Шевченка «Репертуарні решітки в проведенні досліджень в рекламі».
  • Олександри Буданової, DDI Group «Проективні методики: аналіз візуальної інформації».
  • Christo Kaftandjiev, professor on advertising Sofia University, Bulgaria «Проблеми семіотики в маркетингових дослідженнях» та інших.

Також викладачі кафедри маркетингу ДУТ взяли участь в майстер-класі «Проективна методика Казка» Олександри Буданової, DDI Group і заключній панельній дискусії форуму.

За результатами отриманих від практиків знань про інновації та кращі практики маркетингових досліджень в Україні викладачами кафедри маркетингу внесені зміни до змісту дисциплін «Інноваційні технології в маркетинговій діяльності», «Управління лояльністю споживачів», «Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності», «Маркетингові технології управління Інтернет-проектами», «Інтерактивний маркетинг», «Маркетинг», «Маркетингові дослідження і бізнес-аналітика», «Маркетинг в соціальних мережах», «Сучасні види маркетингу», «Основи реклами».

Найсучасніші маркетингові інструменти, найактуальніші маркетингові технології, найбільш інноваційні концепції маркетингу - це ті цеглинки, з яких будується надійний фундамент майбутньої успішної кар'єри маркетолога в Державному університеті телекомунікацій.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 956